וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט: "יש ראיות לכאורה להרשעת מולנר"

עדי שמחוביץ

19.1.2009 / 16:04

שופט ביהמ"ש המחוזי קבע שיש ראיות לכאורה נגד העבריין עמיר מולנר ו-8 נאשמים נוספים המואשמים בשורת עבירות החזקת נשק

בית המשפט המחוזי הכריע היום (שני) בעניין הראיות לכאורה הקיימות לאשמתו של עמיר מולנר, מי שנחשב ליעד מספר אחד של המשטרה, ושמונה נאשמים נוספים. השופט גלעד נויטל קבע כי לאחר קריאת חומרי החקירה, שמיעת טיעוני הצדדים וצפייה בסרטים מזירת האירוע כי "יש ראיות לכאורה להוכחת אשמת הנאשמים כנדרש במשפט הפלילי בעבירות שבכתב האישום".

נגד התשעה הוגש לפני כחודש כתב אישום המייחס להם בין היתר עבירות של נשיאה והחזקת נשק, תחמושת ואבזר לנשק, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקת נכס חשוד. סנגוריהם של התשעה חלקו על קיומן של ראיות מספיקות להוכחת האשמה.

בהחלטה מציין השופט כי עיקר הראיות הוא הסרט ממצלמות האבטחה שבבניין. "במשך כ-10 דקות, נראה בסרט חלקו של כל אחד מנאשמים בהתנהגותם המשותפת לגבי הנשק והסתרתו. הסרטים מדברים בעד עצמם, תוך הפעלת שכל ישר הגון ובריא, להוכחה לכאורה של אשמת הנאשמים. במקום שבו הוסתר הנשק, בתוך מגבת וג'ריקן, השוטר אכן תפס את הנשק (אקדח, מחסנית, משתיק קול וכדורים)".

לגבי התשתית הראיתית שקיימת בעניינו של מולנר, כתב השופט נויטל כי בצפייה בסרט נראה כי לכאורה ידע מולנר על כל הפעולות: " מולנר שלט איפה על הנשק, ידע עליו והסכים להסתרתו, הוא החזיק בנשק ונשא אותו. בהודעתו במשטרה הוצג הסרט בפני המשיב, ניתנה לו הזדמנות למסור את גרסתו והוא שתק. הוא ציין שהוא בא לאכול בבית ושהוא מאמין שהמשטרה השתילה את הנשק".

עו"ד מוטי כ"ץ, סנגורו של מולנר אמר לוואלה! חדשות: "ההחלטה מוטעית מבחינה משפטית ובוודאי נערער עליה לבית משפט עליון". החלטה בעניין מעצר עד תום ההליכים של מולנר ושמונת הנאשמים הנוספים תינתן בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully