וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם זקוקים לו

קנדיס או'דנבר

19.1.2009 / 13:50

חייתם עד היום בתחושה שאתם יודעים מה זו אהבה, אבל האמת היא שאין לכם מושג איך לאהוב באמת. קנדיס או’דנבר תעזור לכם לגלות

המצב הטבעי שלנו הוא לאהוב ולהיות נאהבים. אולם הדרך היחידה לאהוב באמת היא להתחבר לאהבה המוחלטת של הקיום הטהור שלנו ולחיות בתוכה. אהבה זו, היא המאפשרת לנו לקבל את הכל לגבי עצמנו בדיוק כפי שאנחנו, ומניחה לנו לראות את השלמות הטבועה בכל מה שמופיע, ללא הצורך לשנות בו דבר.

כאשר אנחנו מתואמים עם השלמות של קיומנו, נראה שאותה השלמות נוכחת בכל ואהבה בלתי מותנית תזרום באופן טבעי. זאת הדרך בה אנחנו מסוגלים לאהוב את עצמנו באמת ולפיכך לאהוב אחרים.

לעתים קרובות החיפוש שלנו אחר אהבה נעשה באמצעות הניסיון להמציא את מה שנראה כמו אהבה, אך רק לעתים נדירות זה מוביל למשהו כמו אהבת אמת. כיצד נוכל לדעת מהי אהבה כל עוד איננו מודעים למודעות שלנו, שהיא המקור לאהבת אמת? עד שלא נצבור ביטחון בטבע האמיתי שלנו, יהיה לנו רק תיאור של כמה רעיונות לגבי אהבה, אך לעולם לא נדע מהי אהבה באמת.

כשהאהבה זורמת

בדרך כלל ננסה לאהוב על ידי חיקוי של מה שנדמה לנו שהוא האהבה, כולל נקיטת פעולות מסוימות שנקווה שהן אלו שיביאו לנו אהבה. מה שמשתמע מכך הוא התקווה שאחרים יאהבו אותנו והחשש שאולי הם לא. במקרה זה, מערכת היחסים כולה מבוססת על תקווה ופחד: אנו מקווים שהאהבה תופיע ומפחדים שהיא לא תופיע. ההרגשה היא שחסרה לנו אהבה ושאנו זקוקים לאדם האחר שיאהב אותנו, על מנת שנקבל את האהבה הרצויה.

מעבר לזה, האהבה שלנו מותנית באהבה שלהם, בכך שאנו חושבים שכל עוד הם אינם אוהבים אותנו ומפגינים את אהבתם בדרכים מסוימות, לא נוכל לאהוב אותם. ובכן, זוהי אי הבנה מוחלטת לגבי מהי אהבה באמת.

עם תחילת ההתוודעות למודעות, מערכות היחסים שלנו עם אנשים משתנות, מכיוון שהן הופכות לבלתי מותנות. מאחר שמצאנו שלמות בתוכנו, אנחנו כבר לא מחפשים שמישהו אחר ימלא את החלל הריק ואהבתנו תזרום מהמקום הזה של שלמות, מבלי שנצטרך לבקש מאום בתמורה.

כאשר אנו נחים לרגעים קצרים, מתגלה לנו בדרך טבעית מאוד שמערכות היחסים שהיו לנו עד כה כבר לא נראות כמו פעם. לדוגמא, ייתכן שעם משפחת המוצא שלנו היו לנו המון תוויות פסיכולוגיות לגבי מי עשה מה ולמי, ואיך יצא שהפכנו להיות מי שאנחנו בעקבות מה שהם עשו. כאשר אנו מתוודעים למודעות, באמצעות כוחם של רגעים קצרים, מתגלה ההיבט בעצמנו שמעולם לא נפגע על ידי אף אחד או אף חוויה. לפתע אנו מתחילים לראות את אותם אנשים בדרך חדשה: "וואו, אתם לא תאמינו – הם בדיוק כמוני!".

עד אז, החיים מלאים באי-ודאות, בעקבות מה שנחשב כצורך להחזיק בכמה מערכות יחסים, סגנונות חיים וגישות לחיים על מנת להרגיש בנוח ולהיות בטוחים. רק כשהנינוחות והביטחון נזרקים לגמרי דרך החלון, וכשמתאפשר לכל להיות בתוהו ובוהו, הסדר הטבעי של הדברים מוכר והכל נראה כחופשי לנצח. רק אז נרכשת יציבות אמיתית.

לחיות מתוך תבונה

כאשר איננו צריכים עוד להאשים אף אחד, אנו מגלים חמלה וחיבור שמעולם לא חווינו לפני כן. קודם לכן, ייתכן והרגשנו שאנו צריכים משהו מאנשים, אך כעת ברור לנו שלא. אולי חשבנו שהם חייבים לנו משהו, אך כעת אנו יודעים שהם לא. למעשה, איננו צריכים דבר מאף אחד על מנת שנהיה שלמים, אנחנו כבר שלמים.

העיקרון הזה נכון לכל מערכות היחסים, בין אם הן אינטימיות וארוכות-טווח או מפגשים קצרים עם אנשים שנפגוש ברחוב. איננו זקוקים לשום דבר מאף אחד, ובנוסף איננו צריכים שאנשים יתאימו לרעיונות שיש לנו לגבי מיהם או איך עליהם להיות.

לכן אנו מסוגלים לראות את הכל ואת כולם כשווים ומושלמים בדרכם שלהם. אין זה אומר שאנו מתנהגים בטיפשות, אלא שהפעולות שלנו זורמות מתבונה מוחלטת. אנו נכנסים למצבים מסוימים ולא לאחרים. זה קורה ללא כל מאמץ. איננו נעולים על רעיונות מקובעים כמו, "האיש הזה רע", או "זה לא טוב", או "אני תמיד עושה את זה". אנו רואים דברים כפי שהם בבירור, ולא משנה מה קורה, אנו נחים לרגעים קצרים החוזרים ונשנים פעמים רבות, ומתוך מנוחה אנו יודעים מה לעשות. זוהי השליטה על האשליה של נקודות המבט, שבה המודעות זוהרת דרך כל נקודות המבט. שליטה זו מובילה לחיים מלאי אושר ותועלת עצומה.

כאשר אנו נחים כאהבה, אנו רואים כיצד כל מה שבתוכנו שווה ומלא לגמרי באהבה. כל המחשבות, הרגשות והחוויות שלנו הם השוויון של אהבה זו. כשאנו יודעים זאת לגבי עצמנו, אנו יודעים זאת באופן אוטומטי גם לגבי אנשים אחרים. אנו יודעים שהם חווים אותם הדברים שאנו חווים ושכולנו קורצנו מאותה המהות הזהה אצל כולנו.

ההכרה בכך מאוד חשובה, מכיוון שהיא מאפשרת לנו לאהוב בדרך רבת-עוצמה וללא תנאי. כאשר אנו אוהבים את עצמנו ואת האחרים בדרך זו, מערכות היחסים שלנו ממוקדות בתועלת הדדית. אנו מגלים שיש דרך טבעית וחופשית להיות במערכות יחסים, המלאה באושר, באהבה וברעננות. כאשר יש חופש כזה במערכת יחסים התענוג הוא גדול.

מפגשים פתוחים של ה-Great Freedom נערכים בכל יום שלישי בשעה 20:00 בבית תמי (רחוב בעלי מלאכה 16, גינת שינקין, תל אביב). כמו כן, מתקיימים מפגשי לימוד: המפגש הקרוב ייערך ביום שישי, 30 בינואר, בשעה 10:30 בבית אהבנה (בית יוסף 6, תל אביב).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully