וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 24 אנס והיכה נערה בת 14

נתיב נחמני

19.1.2009 / 12:03

הנערה סיפרה כי מסכת ההתעללות החלה לאחר שביקשה להיפרד ממנו. החשוד טוען כי יחסי המין נעשו בהסכמה הדדית

תושב קלנסואה בן 24 נעצר בחשד לאונס ואלימות כלפי חברתו, תושבת נתניה בת 14 וחצי. בתלונתה סיפרה הנערה כי החשוד הוא בן זוגה מאז שהיתה בת 12. לדבריה, נכנסה ממנו להריון לאחרונה ובמקביל החל הצעיר לנהוג כלפיה באלימות. הצעיר שחשוד בתקיפה ובאונס קטינה, יובא היום (שני) להארכת מעצר בבית משפט השלום בנתניה

פרשת מערכת היחסים בין השניים נחשפה אתמול כאשר הנערה החליטה להגיע לתחנת המשטרה בעיר בה היא מתגוררת ולהגיש תלונה נגד בן זוגה. מהעדות שהנערה מסרה לחוקרים עולה כי בשנתיים האחרונות היא היתה בת זוגו של החשוד מאזור המשולש ושהשניים ניהלו מערכת יחסים מלאה הכוללת יחסי מין מבלי ידיעת הוריה של הנערה.

מפקד תחנת נתניה, ניצב משנה רון גרטנר, סיפר היום לוואלה! חדשות כי האלימות כלפי הצעירה החלה על פי החשד כאשר היא הביעה בפניו את רצונה להיפרד ממנו. הצעירה סיפרה בחקירתה כי בעקבות רצונה, החשוד החל להכות אותה, לאיים עליה ובין היתר אמר לה כי יבעט לה בבטן ויגרום לה להפיל את התינוק.

הצעיר, שנעצר אמש, קשר את עצמו לטענות האלימות, ואף הודה כי ניהל מערכת יחסים עם הנערה בת ה-14 וחצי, אך טען בחקירתו כי הכל היה בהסכמתה ומתוך רצון הדדי. סגן ניצב גרטנר הוסיף כי "אסור לשכוח שלהסכמה של קטינה אין משקל חוקי. קיום יחסי מין עם קטינה בגילה הוא אונס על פי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully