וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "המלאכה בעזה עדיין לא הושלמה"

פנחס וולף

18.1.2009 / 18:11

יו"ר האופוזיציה מתח ביקורת על הפסקת האש ברצועה: "אסור לגלות חולשה מול חמאס". ח"כ צרצור: "מרבית הישראלים חסרי מוסר"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסי בדלוב, עריכת וידאו: איילת שולמן)

הפסקת האש בעזה ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית. יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו (ליכוד) אמר הערב (רביעי) במהלך ביקור פצועים בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע כי "יש לנו צבא חזק שהנחית מכות קשות מאוד על חמאס, אבל המלאכה עדיין לא הושלמה". לדבריו, "חמאס עדיין שולט בעזה וממשיך להבריח טילים חדשים דרך ציר פילדלפי". נתניהו הוסיף כי "מול הטרור של חמאס בגיבוי אירן אסור לגלות חולשה. צריך יד חזקה, נחישות והתמדה עד להסרת האיום".

במפלגת קדימה תקפו הערב את הקמפיין החדש של תנועת הליכוד שבו נכתב לצד תמונתו של ח"כ נתניהו כי הוא "חזק בביטחון, חזק בכלכלה". מקדימה נמסר כי "ביבי נשאר חזק בדיבורים, חזק בהסתה וחזק בפגיעה בחוסן הלאומי ובניצחון התודעתי. ישראל זוכרת מי שחרר את יאסין והרס את קרנות הפנסיה. נתניהו חלש מול חמאס וגדול בדיבורים".

גם ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) התייחס להפסקת האש וטען כי היא מהווה טעות ביטחונית. "הסכם הפסקת אש ללא החזרת גלעד שליט, ללא שליטה ישראלית פיזית על ציר ההברחות מפילדלפי וללא כבילת החמאס היא פשע ביטחוני ואיוולת מדינית". אמר אריאל. "לא ניתן לסמוך על הבטחות גורמים בינלאומיים, שטילי החמאס אינם מאיימים על אזרחיהם, עריהם ובתיהם. רק התייצבות ישראלית ברצועת עזה תבטיח זאת".

"הישארות בעזה היא פרס לחמאס"

גם בשמאל נשמעו קולות שטוענים כי ההסדר הנוכחי בעזה הוא טעות. חברת הכנסת זהבה גלאון (מרצ) מתחה הבוקר ביקורת על השארת כוחות צה"ל ברצועת עזה אחרי ההכרזה על הפסקת אש. לדבריה, "המשך ההישארות בעזה היא פרס לחמאס. ברגע שהוחלט על הפסקת אש חד-צדדית, צה"ל היה צריך לצאת מעזה. זהו המשך מצעד האיוולת של הכניסה הקרקעית שיטיל על ישראל את האחריות למה שיקרה שם".

יו"ר רע"מ-תע"ל, ח"כ איברהים צרצור, אמר כי ממשלת ישראל הוכיחה כי היא "ממשלת טרור". בהודעה שפרסם בתגובה להחלטת ישראל לנצור את האש ברצועת עזה הוסיף ח"כ צרצור ואמר כי "בתמיכתם בפשעים של הממשלה, הוכיחו מרבית הישראלים כי הם עם ללא מוסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully