וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירת הכרטיסים לפיינל פור הישראלי

18.1.2009 / 16:06

לאור הביקוש הגדול בשנה שעברה, החליטה מנהלת הליגה להפיץ את רוב הכרטיסים למכירה כבר עכשיו. תוגדל ההקצבה לחיילים

מנהלת ליגת ווינר פתחה את מכירת הכרטיסים למשחקי הפיינל פור הרביעי שייערך ב-19 וב-21 במאי בהיכל הספורט נוקיה, ובה תיקבע אלופת המדינה.

לאור "הטירוף" שנרשם בפיינל פור האחרון, בדמות "סולד-אאוט", מעריכים במנהלת שקצב מכירת הכרטיסים יהיה גבוה במיוחד, לאור העניין הרב שמספקת ליגת ווינר השנה, ויחסי הכוחות בין הקבוצות אשר עשויים להוביל לקרב אליפות פתוח. לאור העניין הרב החליטה המנהלת להפיץ את מרבית הכרטיסים למכירה.

"בשנה שעברה נחטפו כל הכרטיסים ולא היה לנו מענה למאות רבות של אוהדים שביקשו לרכוש כרטיסים למשחקים ואפילו במחירים חריגים, לכן הוצאנו עכשיו את כל הכרטיסים וזו ההזדמנות של אוהדי הכדורסל לשריין לעצמם מקום במעמד השיא, שהולך להיות השנה מושקע מאוד, כפי שהיו אירועי הפיינל פור הקודמים", סיכם מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס.

מחירי הכרטיסים ינועו בין 175 שקל ל-440 שקל לשני הערבים. כמו כן, לאור האירועים בדרום, במנהלת החליטו להגדיל משמעותית את מספר הכרטיסים שיופצו לחיילים. יחד עם זאת, תופץ כמות הכרטיסים המקובלת בהיכל לבעלי נכויות.

כמו כן, במנהלת יפיצו למכירה חבילות מיוחדות יוקרתיות הכוללות אירוח מלא במתחם ה-VIP, הכוללות גם ארוחת ערב יחד עם צפייה במקומות הטובים ביותר לצפייה בהיכל.

הזמנת כרטיסים ניתן לבצע דרך אתר מנהלת ליגת ווינר (www.ligatwinner.com), ודרך משרד הכרטיסים "לאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully