וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: התעללו בבעלי חיים "בשביל הצחוק"

נתיב נחמני

18.1.2009 / 17:00

5 תלמידי תיכון מת"א תיעדו את עצמם מכים והורגים חתולים ותרנגולים. הפרקליטות שוקלת להעמידם לדין. התמונות קשות לצפייה

חטיבת דובר המשטרה

(צילום באדיבות משטרת ישראל)

.

שוטרי מחלק הנוער של משטרת מרחב יפתח עצרו לאחרונה חמישה תלמידי תיכון בני 17 בתל אביב בחשד שהתעללו בבעלי חיים, לעתים אף בשטח בית הספר. המעצר בוצע בעקבות תלונה על תרנגולת פצועה וחשיפת סרטוני וידאו, בהם תועדה ההתעללות. התלמידים הודו במיוחס להם ואמרו כי נהגו להתעלל בחיות "בשביל הצחוק". בינתיים שוחררו החמישה בתנאים מגבילים.

הדיווח הראשוני התקבל במשטרה לפני כחודש על ידי גורמים בבית הספר בו למדו הנערים. הגורם המתלונן סיפר, כי בשטח בית הספר נמצאה תרנגולת פצועה, והעלה גם את שמותיהם של חמישה תלמידים החשודים במעשה. שוטר שנענה לקריאה מצא את התרנגולת ועיכב את החמישה לחקירה במסגרתה הודו בהתעללות בה.

"הם לא בדיוק ידעו להסביר את מעשיהם", סיפרה לוואלה! חדשות ראש צוות החקירה רס"ב מאיה מולה קורן. "הם רק אמרו שזאת שטות. סתם. לא חשבנו, אבל לא היה להם מניע ברור למעשים", אמרה קורן. בהמשך החקירה נבדקו מכשירי הטלפון הנייד של הנערים ובאחד מהם נמצאו סרטונים המתעדים את המעשים, בהם התעללות בחתולים ובתרנגולים.

מאז נחקרו, שוחררו החמישה בתנאים מגבילים. החקירה בעניינם הסתיימה בימים אלה ובקרוב תיבחן האפשרות להגשת כתב אישום נגדם בגין בהריגה והיזק לבעלי חיים ובהתעללות בבעלי חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully