וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 בני אדם נרצחו במהלך סוף השבוע

נתיב נחמני

17.1.2009 / 20:48

בפ"ת נורה למוות אדם בשעה שיצא מבית הכנסת. ככל הנראה מדובר בסכסוך בין עבריינים. תושב תל-שבע נרצח ביריות

ארבעה מקרי רצח שונים אירעו במהלך סוף השבוע. ברחוב מינץ בפתח תקווה נורה הערב (שבת) למוות תושב העיר כבן 40. חקירת המשטרה מעלה, כי ככל הנראה מדובר ברצח שבוצע על רקע סכסוך בין עבריינים. לעבר האיש נורו מספר יריות וצוות מגן דוד אדום "ירקון" שהגיע לזירה, קבע את מותו.

חקירת המשטרה העלתה כי האיש שנורה יצא מבית הכנסת שבו הוא נוהג להתפלל ולאחר שיצא מהמקום הוא היה מעורב בוויכוח עם שני אנשים נוספים שאף מתפללים באותו בית הכנסת. במהלך הוויכוח הוא נורה ושני המעורבים ככל הנראה בביצוע הירי, נמלטו מהמקום ברכב. המשטרה פתחה בסריקות, אך טרם נעצרו חשודים בירי. במקביל הועברה החקירה ליחידה המרכזית של מחוז המרכז.

מפקד משטרת פתח תקווה סגן ניצב אלון אריה סיפר כי "מחוץ לבית הכנסת התפתח ויכוח בין המנוח לבין שני אנשים, ככל הנראה גם הם מתפללים באותו בית כנסת. במהלך הוויכוח האיש נורה והשניים שככל הנראה ירו בו נמלטו מהמקום ברכב".


במשטרה סיפרו כי האיש שנורה הערב למוות ריצה בעבר זמן מאסר ממושך, לאחר שבגיל צעיר הוא הורשע ברצח אחיו, אולם ככל הידוע באחרונה הוא לא עסק בתחום הפלילים. כחלק מתוכנית השיקום שלו, פתח הנרצח לאחר שהשתחרר מהכלא מזנון מחוץ לבית המשפט בפתח תקווה. עוד נמסר כי טרם ידוע מה היה הרקע לרצח.

פראמדיקית ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום מילנה מוריין סיפרה לוואלה! חדשות כי "הדיווח במוקד התקבל סמוך לשעה 18:30. דיווחו לנו על ירי שנשמע ברחוב וכשהגענו כבר היה במקום צוות של אמבולנס רגיל שהגיע לפנינו. למרות זאת, הוא היה מחוסר הכרה וללא נשימה או דופק ונאלצנו לקבוע את מותו".

בסוף השבוע אירעו כאמור ארבעה מקרי רצח. מוקדם יותר הערב נורה למוות תושב תל שבע בן 46 במהלך קטטה בין שתי משפחות ביישוב. אתמול דקר תושב ירושלים בן 31 את אשתו למוות והתאבד בקפיצה מהקומה הרביעית. בליל חמישי נרצח בתל אביב בעל חנות אלקטרוניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully