וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צה"ל שוב פגע בבית ספר של אונר"א בעזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.1.2009 / 9:01

2 ילדים נהרגו בתקיפה ו-14 בני אדם נוספים נפצעו, ביניהם אמם של השניים. ביום חמישי פגע צה"ל במתקן נוסף של הארגון

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

שני ילדים נהרגו מפגז טנק שנורה הבוקר (שבת) לעבר בית ספר של אונר"א בצפון רצועת עזה, כך נמסר מפי דובר אונר"א בעזה. הדובר תיקן דיווח קודם בו נאמר שבתקיפה נהרגו שישה אנשים. לדבריו, שני הילדים נהרגו ו-14 בני אדם נוספים נפצעו, ביניהם אמם של השניים, בעת שטנק של צה"ל ירה לעבר בית ספר של הארגון בבית להיא. לדברי הדובר, עדנאן אבו חסנה, בית הספר מעניק מקלט למאות פלסטינים. מצה"ל נמסר כי האירוע בבדיקה.

ביום חמישי פגעו כוחות צה"ל במתקן נוסף של אונר"א בעיר עזה. שלושה אנשים נפצעו. התקיפה זכתה לגינויים חריפים מצד האו"ם והקהילה הבינלאומית. מצה"ל נמסר כי הירי לעבר המתקן בוצע כתגובה לירי שבוצע מתוכו לעבר כוחות צה"ל. ראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון אהוד ברק התנצלו בפני מזכ"ל האו"ם באן קי מון על התקיפה.

בתוך כך, גורמים רפואיים בעזה מדווחים כי ארבעה פלסטינים נוספים נהרגו הבוקר ברחבי הרצועה, ביניהם שלושה שנפגעו מפגז טנק שנורה לעבר שכונת מגורים. שניים נוספים נהרגו בשעות הצהריים ברפיח.

כמו כן, דווח כי צה"ל המשיך לשגר פגזי טנקים לעבר השכונות המזרחיות בעיר עזה, ביניהן שכונת א-זייתון, ולעבר השכונות המערביות, ביניהן תל אל-הווא. ספינות חיל הים הפגיזו גם הם אזורים שונים, וכתוצאה מכך נפצעו ארבעה פלסטינים בסמוך למחנה הפליטים א-שאטי ממערב לעיר עזה. לפנות בוקר שוגרו פגזים לעבר מסגד במזרח ג'בליה, כמו גם לאזורים שונים בחאן יונס וברפיח.

לדברי מקורות בעזה, יותר מ-1,200 פלסטינים נהרגו מאז החל צה"ל במבצע "עופרת יצוקה" וכ-5,300 נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully