וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב י-ם רצח את אשתו והתאבד

נתיב נחמני

16.1.2009 / 16:40

מחקירה ראשונית עולה כי תושב העיר בן 31 דקר למוות את אשתו וקפץ מחלון הקומה הרביעית. המשטרה: לא הוגשו תלונות בעבר

תושב ירושלים בן 31 חשוד כי דקר היום (שישי) למוות את אשתו בת ה-25. מחקירה ראשונית עולה כי הבעל דקר את אשתו בשני סכינים שונים ולאחר מכן יצא אל עבר חדר המדרגות וקפץ מהקומה הרביעית. מצבם של בני הזוג הוגדר תחילה כקשה, אולם זמן קצר לאחר מכן הם מתו מפצעיהם.

בני הזוג התגוררו בדירה שברחוב הנורית בעיר יחד עם שני ילדיהם, בני שש ותשע. מהמשטרה נמסר כי בדיקה שנערכה לא העלתה כל היסטוריה של אלימות במשפחה וכי טרם ידוע הרקע למקרה שאירע היום. אליה דובנר, פרמדיק מד"א שהוזעק למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי סמוך לשעה 15:00 הוא וחברי הצוות שאיתו הוזעקו לזירה כשנאמר להם כי גבר נפגע כתוצאה מנפילה מחלון ביתו שבקומה הרביעית. "כשהגענו למקום כבר היה צוות שהעניק לגבר טיפול. אז ירדו אלינו בני משפחה וסיפרו שבבית יש נפגעת נוספת". לדבריו, כשעלו לדירה שבקומה הרביעית מצאו את האישה כשהיא מוטלת בחדר האמבטיה פצועה, לאחר שנדקרה בפניה ובצווארה " היא שכבה שם בשלולית דם וכל שנותר לנו לעשות הוא לקבוע את מותה." אמר דובנר.

לפני שלושה שבועות נמצאה בחיפה גופתה של אנאיי ג'מרה, בת 42, שנדקרה למוות על ידי בעלה. יום למחרת נמצא הבעל תלוי על עץ ברחוב בעיר. האישה התלוננה בעבר על אלימות מצד הבעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully