וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: 20 מחבלים נהרגו משעות הבוקר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.1.2009 / 9:04

מקורות פלסטינים מסרו כי 23 גופות נמצאו בשכונת תל אל-הווא שהופצצה על ידי חיל האוויר. במהלך הלילה הותקפו 40 יעדים ברצועה. מתחילת המבצע נהרגו 1,133 פלסטינים

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

דובר צה"ל מסר הבוקר (שישי) כי כוחות צה"ל פגעו החל משעות הבוקר ועד כה, בכעשרים מחבלים חמושים בצפון רצועת עזה.

בנוסף מסרו מקורות פלסטינים כי במהלך הבוקר נמצאו גופות של 23 פלסטינים שנהרגו בהפצצות בשכונת תל אל-הווא שבעיר עזה. בכך עלה מניין ההרוגים בעזה מתחילת מבצע "עופרת יצוקה" ל-1,133 ולמעלה מ- 5,000 בני אדם נפצעו.

עוד מסרו הפלסטינים כי טנקים של צה"ל שנכנסו אתמו לשכונת תל אל-הווא בעיר עזה נסוגו לפנות בוקר לעבר המקום שבו שכנה בעבר התנחלות נצרים. עדי ראייה מסרו כי טרם נסיגתם, עצרו כוחות צה"ל מספר פלסטינים. בנוסף מסרו עדי ראייה כי החיילים הרגו מספר חמושים בעימותים במקום. עוד דווח כי במהלך ההפגזות הלילה נהרג ילד פלסטיני בן 14 במחנה הפליטים א-שאבורה שליד רפיח.

בתוך כך, כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה כ-40 יעדים ברחבי הרצועה, ביניהם מסגד אשר שימש לאחסון אמצעי לחימה, ארבע מנהרות, שמונה אזורי שיגור רקטות ושלושה מחסני אמצעי לחימה. חיל הים תקף גם הוא מספר יעדים ומשגרים ברצועה במהלך הלילה.

אתמול חוסל סעיד סיאם, שר הפנים של ממשלת חמאס בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ בעזה. בתקיפה נהרגו גם אחיו של סיאם, איאד, גם הוא בכיר בחמאס, וראש מנגנוני הביטחון של הארגון, סלאח אבו שרח. מקורות פלסטינים הוסיפו כי עוד שישה בני אדם נהרגו בתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully