וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זדורוב: "לחצו עלי ולכן הודיתי ברצח תאיר"

עדי שמחוביץ

15.1.2009 / 18:15

הנאשם ברצח הילדה תאיר ראדה פנה להוריה במהלך עדותו והכחיש את ההאשמות נגדו. "אני לא מסוגל לרצוח ילדה קטנה"

מערכת וואלה!

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בבית המשפט המחוזי בנצרת נמשך היום (חמישי) שלב עדויות ההגנה במשפטו של רומן זדורוב המואשם כי רצח לפני כשנתיים את הילדה תאיר ראדה. במהלך עדותו פנה זדורוב להוריה של תאיר ואמר להם בבכי: "אני לא רצחתי את תאיר, אני לא יודע מי רצח אותה. אני לא בן אדם כזה שיכול להרוג ילדה".

זדורוב המשיך לטעון בעדותו כי אינו קשור כלל לרצח: "כל הזמן אמרו לי וכל הזמן ניסו לשכנע אותי שאני אשם במעשה. אמרו לי שיש נגדי עובדות ואני האמנתי להם. החוקרים לחצו עלי כל הזמן בחקירות ואני נשברתי. בגלל זה הודיתי".

לשאלת פרקליטו עו"ד דוד שפיגל, בנוגע לפרטים על הרצח שלמד מחקירתו אמר זדורוב כי החוקרים ציינו בפניו את זמן הרצח, את העובדה שהאירוע אירע בקומה השנייה של בית הספר והשרוצח עלה במדרגות: "אני ידעתי שהמוטיב של הרצח הוא שהילדה קיללה את הרוצח או שצעקה עליו. אמרו לי שגם יכול להיות שהוא ביקש ממנה סיגריה והוא לא נתן לה. גיליתי גם בחקירות שאת הילדה תפסו מאחורנית".

זדורוב המשיך לספר בבית המשפט על נסיבות הודאתו ברצח הילדה וסיפר כי המדובב שהוכנס לתאו שכנע אותו להודות. "הוא נתן לי כמה רעיונות איך להחליף את גזר הדין ואת העונש". על היחסים שהיו לו עם תלמידי בית הספר אמר זדורוב כי "היו שני מקרים שילדים ניתקו את כבל החשמל, אבל לא שמתי לב לזה. גם אני הייתי ילד ועשיתי כל מיני שטויות, אבל זאת לא סיבה להתרגז".

בעניין שחזור הרצח, הדגיש זדורוב כי הוא ביסס את הודאתו בשחזור מתוך פרטים שנודעו לו בחקירה: "הבנתי שזה מקום הרצח ובגלל זה כיוונתי את השוטרים לשם, רציתי להשתתף בחקירה ובשחזור כדי לקבל בעונש". זדורוב אף פנה לבית המשפט ואמר: "אני מאוד מבקש שתנסו להבין באיזה מצב הייתי, האמנתי למשטרה וזה הביא אותי לדרך שלא רציתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully