וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים כוס מעופרת יצוקה

יהושע בריינר

14.1.2009 / 15:32

זוג מאשקלון החליט לא לתת לשום דבר להפריע לחתונתם, אפילו לא הצו 8 שקיבל החתן. "לא ניתן לחמאס לשבור את הרוח שלנו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק. קריינות: אילן שניג)

בצל מבצע "עופרת יצוקה" ומטחי הרקטות אל עבר יישובי הדרום, יש כאלה שלא מוכנים לתת למצב הביטחוני להשפיע על שמחותיהם. בתוך בית כנסת קטן וממוגן באשקלון התחתנו אתמול (שלישי) אבי לוי ולאה מירילשווילי. לוי עצמו, לוחם ביחידת הנדסה מובחרת, קיבל בימים האחרונים צו שמונה והיה אמור להיות ביום חתונתו ברצועת עזה. אלה שמפקדיו התחשבו ב'נסיבות המיוחדות' ואישרו לו להתעכב מעט על מנת שיוכל להתחתן ולעלות על מדי ב' רק במוצאי שבת הקרובים. בשל הנחיות פיקוד העורף ביטלו השניים את המסיבה, אבל את החופה הם התעקשו לקיים עם קהל צנוע של כ-40 איש.

"אנחנו לא ניתן לחמאס לשבור את הרוח שלנו", אמר לוי לוואלה! חדשות, "אנחנו כאן כדי להראות לחמאס ולכל עם ישראל שאנחנו לא דוחים לא חתונה ולא שום אירוע אחר. את החתונה אנחנו אמנם מארגנים כבר למעלה משנה ולא ככה חשבנו שהיא תיראה, אבל אולי זה לטובה כי זכינו לחגוג עם החברים הכי קרובים. כמו שניצחנו את החמאס בכך שקיימנו את החופה, ככה אני מאמין שגם ננצח אותו במלחמה ואחר כך נחזור הביתה ונעשה מסיבה גדולה כמו שתכננו".

גם מתחת לחופה הארעית לא שכחו את המבצע בעזה. "זו כוס מעופרת יצוקה", אמר הרב יעקב אביטן, "אני רק שמח שאת הצו שמונה שאבי קיבל אנחנו מחליפים היום בכתובה".

גם הכלה לאה תכננה מעט אחרת את יום שמחתה. "זה אירוע שבחורה חושבת עליו כל החיים", היא אומרת, "אבל התעקשנו לקיים את האירוע. גם כשאבי קיבל צו שמונה לא היה לי ספק שאנחנו נקיים את האירוע, ולשמחתי הוא קיבל דחייה. חבל שאת הימים הקרובים הוא ייעשה דווקא בעזה אבל הוא מורעל על הצבא ואני שולחת אותו בביטחון מלא. אחרי שהוא יחזור נעשה את ירח הדבש שלנו באילת ביחד ולא בנפרד כשאני באשקלון והוא בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully