וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה מסוג חדש: תמונות הרוגים מעזה לח"כים

פנחס וולף

14.1.2009 / 15:29

תיבות הדואר האלקטרוני של חברי הכנסת הוצפו בדואר שהכיל תמונות קשות וכתובות נאצה. ח"כ זחאלקה: "צריך להתבייש ולא לכעוס"

תמונות קשות וכתובות מחאה חריפות הגיעו לתיבות הדואר האלקטרוני של חברי הכנסת. בימים האחרונים נשלחו עשרות מיילים לחברי הכנסת, ובהם כתובות מחאה ותמונות קשות של ילדים פצועים וחבולים. המיילים נשלחו בין היתר בעברית, בערבית, באנגלית, ברוסית ובסינית.

אחד מהמיילים הכיל ניסוחים בוטים, כגון: "מוות לישראל, מוות לישראל, יגיע אליך היום. מוות, מוות לישראל. מוות החיילים שלך. מוות לכולן. חמאס לבין אל אקצה Brigades וכל פלסטיני factions יהרוג את כולם" במייל נוסף שהגיע לחברי הכנסת נכתב: "הקרב שלנו איתך, האינטלקטואלית והתרבותית לפני הצבא! אתה יודע מה המשמעות של השמדה שיטתית של תרבות! אנו מבקשים את הבאים לפני שזה יהיה מאוחר מדי: 1. להפסיק את השואה בעזה ולבצע נסיגה והסרת הסגר מיד. 2. שחרור אסירים פלסטינים מיד. 3. הכרה בזכויות של העם הפלסטיני ועל הלגיטימיות הבינלאומית ועל יישום החלטות ללא דיחוי!"

ח"כ סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) תקף בחריפות את שליחת ההודעות לחברי הכנסת. לדבריו, "אלה המעזים להציע דרישת צדקנות מישראל מתעלמים מהרצחנות של הדיקטטורה החמאסית, הצורך של ישראל להגן על עצמה מפני פעולות טרור אכזריות ברור היום גם לעולם".

לעומתו, יו"ר בל"ד, ח"כ ג'מאל זחאלקה אמר כי, "מי שצופה באל ג'זריה ובדיווחים מתוך עזה לא זקוק לתמונות. הבעיה היא לא התמונות. אם לא יפציצו ולא יהרגו ילדים, לא יהיו תמונות כאלה. הישראלים צריכים להתבייש ולא לכעוס על זה שיש תמונות. מה שצריך להדאיג ולקומם זה לא התמונות, אלא זה שיש לפחות 300 ילדים שנהרגו על ידי מי שקוראים להם 'הבחורים הטובים'".

דובר הכנסת, גיורא פורדיס מסר בתגובה, כי עד כה לא הוגשה תלונה מחברי הכנסת על קבלת המיילים הבעייתיים, ולכן קצין אבטחת המידע לא נקט בפעולה נגד אותם מיילים. לדבריו, חברי הכנסת יכולים לבקש שיחסמו להם את המיילים כדי שלא יקבלו הודעות נאצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully