וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: מספר ההרוגים בעזה הגיע לאלף

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.1.2009 / 17:18

מקורות רפואים ברצועה מסרו כי במהלך היום נהרגו 26 פלסטינים ברצועה. מוקדם יותר דווח, כי 2 פלסטיניות נהרגו מפגז של צה"ל

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

רשת "אל ג'זירה" דיווחה הערב (רביעי) כי מניין ההרוגים הפלסטינים מאז תחילת מבצע "עופרת יצוקה" עלה לאלף. מספר הפצועים עלה ל-4,650. מקורות פלסטינים בעזה מסרו כי במהלך היום נהרגו 26 פלסטינים ברצועה.

בתוך כך, מאז שעות הלילה תקף חייל האוויר למעלה מ-80 מטרות ובהן מנהרות הברחת נשק, מחסני אמצעי לחימה ומשגרי רקטות, ביניהם משגר שירה גראד לעבר באר שבע מוקדם יותר היום. חלק ממשגרי הרקטות שהושמדו היו תת קרקעיים. בנוסף, כוח של ח"יר חשף בבית בפאתי עזה מצבור של 20 רקטות. כמו כן על פי דיווחי רשת אל-ג'זירה תוקף צה"ל הבוקר יעדים בצפון מזרח עזה באמצעות פגזי טנקים. עוד דווח כי שתי פלסטיניות נהרגו מירי פגזי הטנקים. שתי נשים ושישה פלסטינים נוספים נפצעו.

מקורות פלסטינים כי ארבעה פלסטינים נהרגו היום בשורת תקיפות באזור ג'בליה שבצפון הרצועה. כמו כן דווח כי שני פעילים בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית נהרגו הבוקר בתקיפה של חיל האוויר באזור רפיח. מוקדם יותר דיווחו המקורות כי אדם פלסטיני נהרג בתקיפה אווירית בשכונת שייח' רדואן שבעיר עזה. עוד דווח, כי פעיל בזרוע הצבאית של חמאס נהרג מאש חיילי צה"ל באזור אל-עטאטרה שבצפון הרצועה.

אתמול תקפו כוחות צה"ל בשכונות א-זייתון ותל אל-הווא. כמו כן, לראשונה מאז תחילת המבצע נכנסו טנקים ישראליים לתוך שטח העיר. על פי דיווחים פלסטינים התקיפות אתמול והיום הן האינטנסיביות ביותר מאז תחילת הלחימה ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully