וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית זה מאובטח על ידי חתול

רינה וייסגלס הלקין

13.1.2009 / 14:27

אם חשבתם שחתולים לא נאמנים, לא מקשיבים ולא מגנים, תקראו טוב מה קרה כשפרצו למשפחת נבו הביתה. אבל בנוסף לכמה דברים שעולים הרבה כסף, לקחו גם את היקר מכל

סיפורים על פריצות באישון לילה לא חסרים. אם זה הגנב המנומס, הגנב עם האופנוע, או סתם, הנרקומן השכונתי. אבל מה שקרה בבית משפחת נבו מודיעין בשבוע שעבר, הוא סיפור שיכול (ואף צריך!) להפוך לסרט. אם לא בהוליווד, אז לפחות בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק.

השעה הייתה שלוש לפנות בוקר. בבית משפחת נבו במודיעין ישנו בשקט במיטותיהם, עידו בן השבע וחצי, גיא בן ארבע וחצי ויעל בת השנתיים. אימא שרון גם ישנה, אבל קצת פחות טוב, כי בעלה נדב קיבל צו שמונה והיה אי שם בעזה. אבל שרון לא הייתה בדיוק לבד. שלוש נפשות נוספות למשפחת נבו - החתולה "שולה", החתולה "חתולצ'יק", וכלבת קוקר ספנייל העונה לשם "קוקה". "את שולה אימצנו לפני שש שנים לאחר שננטשה בשכונה חרדית" משחזרת שרון. "הייתה לה פטרייה גדולה ומאוד לא סקסית, אבל חודש קודם נפטרה לנו חתולה מזן רוסי כחול ורצינו לשחזר את ההצלחה. לעומת זאת, חתולצ'יק אימצה אותנו לפני שמונה חודשים. היינו בטוחים שהיא זכר, לכן השם נשאר. ולפני שלושה שבועות התווספה הכלבה קוקה, שנמצאה משוטטת בבאר יעקב".

ואיך החבורה מסתדרת?

"שולה היא אם הבית. יש לה את הכי הרבה ותק, היא לגמרי הבוס. עיקר המתח הוא בין חתולצ'יק לקוקה. הן כול הזמן רבות ומציקות זו לזו. חתולצ'יק לא ממש התלהבה מ"אחותה" החדשה". אם נחזור למקום ולשעה, בשלוש לפנות בוקר, שולה, שעל פי רב ישנה לילה רציף, ניסתה להעיר את שרון משנתה "היא התחילה ליילל ולהתחכך בי ולא הניחה לי" אומרת שרון. "חשבתי שאולי שהיא צריכה שאני אפתח לה את דלת חדר הכביסה שם השירותים שלה. אבל כאשר פתחתי לה את הדלת, היא לא הלכה לשם. היא המשיכה להתחכך לי ברגליים ונצמדה."

כששרון כבר הייתה מחוץ למיטה, בניסיון להבין מה מטריד את שולה, היא שמעה רעשים בסלון. "זה היה נשמע כאילו קוקה גוררת שולחן. אז הלכתי לסלון. ראיתי שהתריס החשמלי מורם ודרכו משתחל גבר שיוצא מהבית".

מה עשית?

"המחשבה הראשונה שעברה בי, לאור השעה, התשישות והעובדה שלא ציפיתי לאורחים הייתה - איך הכלבה פתחה את התריס? שהבנתי שמה שאני רואה אלו נעלי אולסטאר שמחוברות לגבר שמדבר עם גבר נוסף, התחלתי לצעוק".

אם בשלב זה אתם שואלים את עצמכם מדוע שולה החתולה התריעה מפני הגנבים ולא קוקה הכלבה, השאלה במקומה. אם אתם שואלים את עצמכם, מה הגנבים לקחו? התשובה היא אותה תשובה. בנוסף ל- LCD ולעוד מוצרים, הם לקחו את קוקה.

"לקחתי את הטלפון, התקשרתי למשטרה, קראתי לשכנה והתחלתי לחפש מה חסר בבית" מספרת שרון. "רק אז שמתי לב שקוקה חסרה. לא הבנתי, מה האינטרס? זה גמר אותי."
אז החדשות הרעות הן, שהגנבים עדיין מסתובבים חופשי, ואם יש לכם חיות מחמד, זה הזמן להזהיר אותן. החדשות הטובות הן, שבסביבות השעה ארבע לפנות בוקר, מלצרית חביבה שחזרה הביתה ממשמרת, מצאה את קוקה משוטטת על הכביש סמוך ליער בן שמן ולקחה אותה לביתה. הודות לשבב המצוי בגופה, הצליח הווטרינר המקומי למחרת לאתר את משפחת נבו וקוקה שבה בריאה ושלמה.

סיפרה משהו?

"הלוואי. כולי תקווה שהיא לפחות הספיקה להשתין להם ברכב, היא עדיין גורה ובורח לה המון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ושולה החתולה, קיבלה צל"ש?

"שולה קיבלה המון אוכל, אני קיבלתי את בן זוגי ליומיים הביתה, וכולנו קיבלנו עוד הוכחה לכך שחתולים, שלרב מושמצים כמפונקים חסרי נאמנות, הן חיות נהדרות. שולה היא כמו כלב, היא עונה לשם, יוצאת לקראתנו, בכך שהיא העירה אותי היא הצליחה למנוע מהם להמשיך לחפש את התכשיטים, אי אפשר לדעת איפה זה היה נגמר".

והסבר, למה לקחו את קוקה, היא ידעה לספק?

"לאף אחד, כולל המשטרה, אין הסבר, למה גנבים ייקחו כלבה. ההסבר היחידי שעולה בדעתנו הוא, שלחתולצ'יק נמאס סופית מקוקה, והיא החליטה להוציא עליה חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully