וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה - המפלגה הגזענית ביותר

פאיז עבאס

13.1.2009 / 16:22

אהוד ברק גילה אתמול שוב עד כמה הוא דומה לימין הקיצוני, כשנציגיו הצביעו בעד פסילת חלק מהרשימות הערביות. פאיז עבאס מציע לנקום

מפלגת העבודה גילתה אתמול את פרצופה האמיתי, כשהצטרפה לליברמן ושאר מפלגות הימין, והצביעה בוועדת הבחירות המרכזית בעד פסילת הרשימות הערביות רע"מ תע"ל ובל"ד.

מפלגת העבודה היא המפלגה הגזענית ביותר שקמה במדינת ישראל. מאז יומה הראשון ראשיה צירפו אליהם מוכתארים, שנהנו מהקשר עם השלטון וסיפקו מאגר קולות, ובתמורה נהנו ממנעמי הקרבה לשלטון. אבל המפלגה מעולם לא ראתה בערבים שותפים מלאים ובימי שלטונה הערבים סבלו רבות ממדיניות גזענית, מהריסות בתים ואף מהרג אנשיהם. ביום האדמה הראשון בשנת 1976 ובאירועי אוקטובר 2000, כאשר שוטרים הרגו 13 אזרחים ערבים, ראש הממשלה היה ממפלגת העבודה. פעם יצחק רבין ואז אהוד ברק, שעכשיו אנשיו שלו הצביעו בעד פסילת הרשימות.

מפלגת העבודה היא המפלגה הצבועה ביותר בתולדות מדינת ישראל. מפלגות הימין, מקדימה ועד הליכוד וגרורותיהם, אומרים את דעתם על הערבים בישראל בגלוי, והם מעולם לא התחנפו או תקעו סכין בגב. זאת בניגוד למפלגת העבודה וראשיה, שלפני בחירות מנסים להתחנף ואז מביאים על הציבור הערבי עוד אסונות. אבל צריך להיות הוגנים ולהגיד שעדיין אפשר למצוא בודדים במפלגה המאמינים בחיים בדו קיום.

פסילת הרשימות הערביות מגלה את הפרצוף האמיתי של נציגי הציבור היהודי, שבונים את עצמם על הסתה נגד ערבים. אל המסיתים הצטרפה מפלגת העבודה, שמחפשת נתח מקולות הימין הישראלי, במיוחד בימים ששר הביטחון מטעמה מפציץ ללא אבחנה בעזה, הורג ילדים פלסטינים ומשמיד משפחות שלמות. ההרג מגביר את הפופולריות שלו בצורה משמעותית, ובעקבות הפסילה ברק בטח יזכה בעוד כמה קולות של הימין הפשיסטי.

בעבר כתבתי כאן, שהערבים צריכים להצביע למפלגות החרדיות. גם עכשיו אני טוען שאסור לערבים להחרים את הבחירות, וצריך לעודד את כולם לצאת להצביע למפלגות החרדיות הלא ציוניות. אם מספרם של החרדים בכנסת יעלה בצורה משמעותית הם יחוקקו חוקים דתיים, ייכנסו לנשמה של החילוניים מימין ומשמאל, ויטילו אימה על אותם אנשים שפסלו את הרשימות הערביות. הערבים צריכים לנקום בנציגי מפלגות הימין ובמפלגת העבודה, שהפכו את ישראל למדינה ימנית קיצונית, שאין לה סבלנות גם למי שמוחה נגד חיסול בני עמו

מדינת ישראל היום היא לא המדינה עליה חלם זאב ז'בוטינסקי ולא המדינה של ס. יזהר. זו מדינה של ברק ושותפיו, ליברמן, אלדד וברוך מרזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully