וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הטרמפיסט עקץ את הנהגים ב"חצי מחיר"

נתיב נחמני

13.1.2009 / 10:11

החשוד התחזה לסוחר במכשירי חשמל, ונהג לקחת כסף מהנהגים בתמורה להבטחה שיספק להם מכשיר במחיר מוזל ואז ברח עם הכסף

תושב השרון בן 30 נעצר בחשד שבמשך שנים נהג לעקוץ נהגים שלקחו אותו טרמפ. על פי החשד, במהלך הנסיעה הוא נהג לספר לנהגים כי הוא מבצע עסקאות גדולות של מכירת מכשירי חשמל וכתוצאה מכך הוא יכול למכור אותם בחצי מחיר. לאחר שהלהיב את הנהגים, והביא אותם לבקש ממנו לרכוש מכשיר חשמלי, נהג החשוד לקחת אותם ל"מחסן מכשירים" ונעלם עם הכסף. "אני אפילו לא זוכר כמה כאלו עשיתי מרוב שהיו", אמר לחוקריו.

במחלק ההונאה של משטרת מחוז המרכז הצטברו תלונות רבות של נהגים, בהם נהגי מוניות שהסיעו את החשוד. על פי התלונות, במשטרה סבורים כי לחשוד יש יכולת רטורית מצויינת וכי הצליח לשכנע רבים מהאנשים שעלה לרכבם. "הוא היה נוהג לביים שיחת טלפון תוך שהוא נוסע ברכב", סיפר לוואלה! חדשות רפ"ק יורם סלקמן, ראש מפלג הונאה, "הוא היה משתדל לדבר כאילו עם חבר ובקול רם היה שואל אם הסחורה הגיעה וכאילו מתפעל מהמחיר הנמוך שקיבל עליה".

הנהגים כמובן שלא עמדו בפיתוי והחלו להתעניין, אז היה מציע להם להצטרף אליו למחסן המוצרים שלו בכפר סבא, שם ימכור להם את המסך הנחשק בפחות מחצי ממחירו בחנות - תמורת מזומן כמובן. מהתלונות עולה כי החשוד נהג להביא את רוב הנהגים לאותו פתח של מחסן, שם היה מבקש מהם להמתין, קונה להם קפה או שתיה קלה ולוקח מהם את הכסף - עד שהמחסנאי שלו יוציא את המוצר. על פי החשד, בשלב זה הוא היה מנצל את חוסר תשומת ליבם ונעלם.

בתום החקירה אתמול הוא נעצר ולהפתעת החוקרים הוא שיתף איתם פעולה כמעט באופן מלא. "לא עשיתי אחד כזה וגם לא שניים", אמר לשוטרים, "עשיתי מאות כאלו, פשוט ככה. אולי עשיתי אלף, אתם חושבים שאני זוכר?". הבוקר הוא יובא לבית משפט השלום בכפר סבא, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה. מהמשטרה נמסר כי נהגים שנעקצו על ידי החשוד מוזמנים להגיש את תלונתם ביחידת ההונאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully