וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעל 900 הרוגים בעזה מתחילת המבצע"

ניר יהב ויהושע בריינר

12.1.2009 / 14:10

9 פלסטינים, בהם 4 נשים וילדים, נהרגו הבוקר בתקיפת חיל האוויר ברצועה. מקורות פלסטינים מדווחים כי למרות ההפוגה ההומניטרית חיילי צה"ל נכנסו לעזה, מחופים באש טנקים

(צילום: רויטרס, עריכה: בת גולן, קריינות: אילן שניג)

מקורות פלסטינים דיווחו כי תשעה פלסטינים, ביניהם שתי נשים ושני ילדים, נהרגו במספר תקיפות והפצצות ישראליות במהלך היום ברחבי הרצועה. בכך עולה מניין ההרוגים מאז תחילת פעולת צה"ל ל-905 ול-4,100 פצועים. התקיפה האחרונה כוונה נגד מגרש במרכז העיר עזה, וכתוצאה ממנה נהרגו שני פלסטינים נהרגו ועשרה נוספים נפצעו. שלושה מהפצועים נפגעו באורח קשה.

בדובר צה"ל אישרו כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה מספר יעדים ברצועת עזה, בהם מסגד ובו אמצעי לחימה. התקיפות כללו ירי על ארבעה מחסני אמצעי לחימה בבתי פעילים של חמאס, מספר מנהרות מתחת לבתי פעילים של הארגון, מנהרה בציר פילדלפי ומספר נקודות שיגור רקטות. כמו כן תקפו כוחות צה"ל ברצועה מספר פעילים חמושים. לא היו נפגעים לכוחות צה"ל.

בתוך כך, רשת "אל-ג'זירה" דיווחה הבוקר כי כוחות צה"ל מנסים להתקדם קרקעית ממזרח לג'בליה ומצפון לעיר עזה. על פי הדיווח, בין חיילי צה"ל לחמושים פלסטינים פרצו עימותים בשכונות תופאח וא-זייתון שבעיר עזה וממזרח למחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. מקורות פלסטינים ציינו כי טנקים של צה"ל הפגיזו באינטנסיביות אזורים בעזה במטרה להתקדם בפעילותם ברצועה.

אתמול חשף דובר צה"ל כי יחידות מילואים צורפו בימים האחרונים ללחימה ברצועת עזה. מדובר ביחידות המילואים שהתאמנו מאז החל המבצע בבסיסי האימונים של צה"ל, וצורפו בתום האימונים ללחימה ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully