וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחים לחזור ללמוד, כמה אפשר לשבת בבית?"

יהושע בריינר

12.1.2009 / 10:24

רבים מתלמידי הדרום חזרו ללימודים, למרות ירי הרקטות. "יש בגרויות והיה חסר לפגוש את החברים והמורים". מעל 85% הגיעו לכיתות

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

אחרי שבועיים של השבתה, חלק מתלמידי הדרום חזרו הבוקר (שני) לבתי הספר. תלמידי כיתות י"ב שצפויים לגשת לבגרויות החורף הגיעו הבוקר לתיכונים, והביעו חשש מהמצב הביטחוני, אבל גם געגועים לשגרה.

"ברור שהתגעגענו", מספר לב, תלמיד כיתה י"ב בתיכון אורט רונסון באשקלון, "כמה כבר אפשר לשבת בבית? יש לנו בגרויות עוד מעט, ואנחנו בקושי למדנו עד עכשיו. חוץ מזה, קצת להתאוורר ולפגוש את החבר'ה והמורים, זה היה חסר לנו". את התלמידים ליוו לכיתות חיילים מפיקוד העורף, וכן מורות חיילות שנמצאות בבתי הספר. בינתיים לומדים התלמידים במלקטים שבבתי הספר או במרחבים מוגנים. בכל בתי הספר נרשמה נוכחות של למעלה מ-85% מהתלמידים.

"אין לנו כל חשש", אמר לוואלה! חדשות אל"ם יעקב עמר, מפקד יחידת הקישור לרשות המקומית באזור לכיש, "אנחנו מיפינו את כל בתי הספר על מנת להתאים את כיתות הלימוד למצב הביטחוני, והתלמידים מתורגלים כיצד להתנהג בעת אזעקה. צריך להחזיר את החיים באזור לשגרה וזה צעד משמעותי בדרך לכך".

בתוך הכיתות, גם המורים מפגינים קצת ציונות, רגע לפני שחוזרים למשוואות ולגיאומטריה. "עצם העובדה שאתם באתם לכאן מראה כמה העורף חזק", אמר לתלמידיו אשר פרלמן, מורה למתמטיקה. "אנחנו כולנו מקווים שצה"ל ינצח ויצליח במשימה שלו, ואנחנו נצליח במשימה שלנו להגיש אתכם בהצלחה לבגרויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully