וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע סבתא

12.1.2009 / 5:52

גבר צ'יליאני חמד את כספי סבתו העשירה. הוא ביקש מחברתו הצעירה לגלם את הסבתא, אך ההצגה כשלה כל הדרך אל הבוכטה

זה תמיד טוב לדעת שיש קרובי משפחה שיכולים לסייע לך לצאת ממצוקה כלכלית, קל וחומר כשיש לך סבתא עשירה עם מזומנים רבים ששוכבים בבנק. גבר צ'יליאני שחמד את כספי סבתו בת ה-82, ניסה להערים על ראשי הבנק כאשר החליט לנדב את חברתו בת ה-21 למשימה מורכבת שבסופו של דבר לא צלחה.

הבחור השובב רצה לשים את ידו על 80 אלף דולרים ששייכים לסבתא המפנקת שלו, אבל החליט לנסות להשיג את הכסף בדרך בלתי מוסרית בעליל. במקום לבקש את הסיוע מהסבתא, הוא דרש מחברתו הצמודה להתחפש לאישה מבוגרת ודאג להלביש אותה ולאפר אותה בהתאם. כל שנותר לזוג היה לשכנע את פקידי הבנק התמימים שהסבתא המפנקת מפרישה לנכד הסורר את ערימת המזומנים.

הנכד זייף את תעודת הזהות של סבתו והחברה חבשה מסכת "לטקס" שסייעה לשפר את המראה המזדקן. המזימה כמעט הצליחה, אך אחד מעובדי הבנק שחשד בקשישה המחופשת, החליט להתקשר לביתה של הסבתא וגילה להפתעתו שהיא בכלל שוהה בחופשה אצל קרובי משפחה בוונצואלה.

מנהל שירות הלקוחות בבנק ויקטור מלדו, סיפר בטלוויזיה המקומית כי "הצעירה התנהגה ממש כמו קשישה, היא היתה לבושה כמו אישה מבוגרת ואפילו זזה באיטיות ממש כמו אחת כזאת. לדעתי, המשחק שלה היה מעולה". זוג הנוכלים נעצר על ידי השוטרים בחשד לניסיון התחזות וזיוף מסמכים והם עלולים לספוג בגין מעשיהם עונש מאסר של שלוש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ילה
  • בנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully