וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר חמאס: "שליט לא מעניין אותנו יותר"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.1.2009 / 9:28

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, אמר: "יתכן ושליט נפצע, וייתכן שהוא בריא ושלם. לא הצבנו לו שמירה מיוחדת כי הוא שווה ערך לחתול"

"יתכן וגלעד שליט נפצע, וייתכן שהוא בריא ושלם. השאלה הזו אינה מעניינת אותנו יותר" – כך אמר היום (ראשון) סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, בראיון לעיתון 'אל-חיאת' היוצא לאור בלונדון. בתשובה לשאלה אודות גורלו של החייל החטוף גלעד שליט, ענה אבו מרזוק: "לא הצבנו לו שמירה מיוחדת כי הוא שווה ערך לחתול או אף פחות מזה. שלומו אינו מעניין אותנו ואינו מעסיק אותנו יותר".

אבו מרזוק התייחס בדבריו גם להצעה המצרית להפסקת אש ואמר כי משלחת חמאס הנמצאת בקהיר תדון בסעיפי ההצעה ותציג את הערותיו של חמאס להצעה. "יש לנו מספר שאלות שברצוננו לקבל תשובות עליהן. אנו רוצים גם להבין מה קובעת ההצעה בנוגע לסוגיית הגבולות ולאופן הנסיגה הישראלית מעזה".

מרזוק, המכהן כסגנו של משעל, הוסיף ואמר כי ישראל מסתירה את כמות ההרוגים האמיתית מבין חייליה בעזה. "עשרות חיילים ישראלים נהרגו ומאות נפצעו. ישראל אינה מאפשרת לכלי התקשורת להיכנס לרצועה על מנת להסתיר את כמות האבידות האמיתית שהיא ספגה".

אבו מרזוק נשאל האם לחמאס יש אופציות נוספות מלבד ההצעה המצרית וענה כי: "אנו ממתינים לחזרת המשלחת מקהיר, ולאחר מכן נחליט. כל האפשרויות עומדות בפנינו. אני משוכנע שהמתקפה תסולק ושישראל תיסוג מהרצועה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully