וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי מילואים צורפו ללחימה בעזה

ניר יהב ויהושע בריינר

12.1.2009 / 8:16

דובר צה"ל חשף כי כוחות מילואים משתתפים בלחימה בעזה. שני שוטרים ושני ילדים מצרים נפצעו מפגיעת פצצה ישראלית ברפיח

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)



יחידות מילואים צורפו בימים האחרונים ללחימה ברצועת עזה - כך חשף אמש (ראשון) דובר צה"ל. מדובר ביחידות המילואים שהתאמנו מאז החל המבצע בבסיסי האימונים של צה"ל, וצורפו בתום האימונים ללחימה ברצועה.

בהפצצות חיל האוויר בדרום הרצועה נפגעו אתמול שני שוטרים מצרים ושני ילדים מרסיסים בצידו המצרי של הגבול. הארבעה פונו לבית החולים באל עריש. חומרת פציעותיהם אינה ידועה. בתקיפות האחרונות ברפיח ישראל נהגה להזהיר מראש את המצרים לפני התקיפה, אולם לא ברור אם אזהרה דומה נמסרה גם לפני התקיפה הנוכחית.

בתוך כך, רשת הטלוויזיה "אל ג'זירה" דיווחה, כי כוחות צה"ל נעו אמש לכיוון שכונת א-זייתון בעיר עזה. על פי הדיווחים, קודם לכניסת הכוחות, כלי טיס של חיל האוויר הפציצו את השכונה.

מקורות פלסטינים דיווחו כי שני בני אדם נהרגו אמש בתקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה. מוקדם יותר דווח כי שלושה פלסטינים נהרגו ושניים נפצעו הבוקר בהפגזה של צה"ל על בית להיא שבצפון הרצועה. במקביל,הפציץ חיל האוויר את מבנה משרד התרבות במרכז העיר עזה בכך עולה מניין ההרוגים הפלסטינים היום ל-38 ומאז תחילת פעולת צה"ל בעזה ל-890.

ממקורות רפואיים ברצועה נמסר כי כוחות צה"ל הרגו הבוקר עשרה חמושים פלסטינים בקרבות בעיר עזה. בנוסף, הפלסטינים מדווחים, כי טנקים ישראלים נכנסו לפנות בוקר לשכונת שייח' עג'לין בדרום-מערב העיר עזה ושיגרו פגזים לעבר שכונת א-זייתון ושכונת תל אל-הווא שבעיר. חמאס והג'יהאד האיסלמי דיווחו כי מספר מפעיליהם נפצעו בעימותים עם חיילי צה"ל באזור שכונת שייח' עג'לין.

מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף היום אחר הצהרים 35 יעדים, בהם 20 מנהרות בציר פילדלפי, וכן מספר חוליות של פעילי חמאס חמושים ונקודות שיגור מהם ירו פצצות מרגמה בצפון רצועת עזה. בנוסף חשף היום דובר צה"ל סרט בו מתעדים לוחמי גבעתי בית ספר ממולכד ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully