וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח רקטות לעבר אשקלון ואופקים

יהושע בריינר

11.1.2009 / 20:31

4 רקטות נפלו הערב בשטחים פתוחים סמוך לשתי הערים, איש לא נפגע. מוקדם יותר נפלו רקטות ליד בתי ספר באשדוד ובשדרות

שי מכלוף

(צילום:שי מכלוף, יוסף בדלוב, עריכה: איילת שולמן וגדי וינסטוק)

מטח של ארבע רקטות נפל הערב (ראשון) בשטחים פתוחים באזור אשקלון. רקטה נוספת נפלה באזור אופקים. בשתי התקריות, איש לא נפגע ולא נגרם נזק. מוקדם יותר, שתי רקטות נפלו בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים אך נגרם נזק למבנה. בשעות הצהרים, זמן קצר לאחר שהסתיימה ההפוגה ההומניטרית ברצועת עזה, נפלה רקטה בעיר אשדוד. הרקטה התפוצצה בחצר בין בית ספר לגן ילדים, שהיו ריקים. שני בני אדם לקו בחרדה, נזק נגרם למבנים.

ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי אמר לוואלה! חדשות כי ההחלטה לא לקיים בגנים את הלימודים התבררה כנכונה. "למזלנו אין נפגעים ממשיכים עם העשייה ומתמודדים. הנזק הוא משמעותי מאוד, זה נפל ממש בתוך חצר גן הילדים. הרסיסים עפו למרחק של עשרות מטרים, אפשר היה רק לדמיין מה היה קורה אם היו ילדים בגן היום. זה אפילו לא שאלה אם להחזיר את הילדים הקטנים ללימודים", אמר.

בנוסף, נפלה רקטת קסאם מוקדם יותר בחצר בית בשדרות ורקטה נוספת פגעה במבנה הסמוך לבית ספר בעיר. נזק נגרם לבית ומספר בני אדם לקו בחרדה.

"חששתי בבוקר לשלוח את הילד לבית הספר", מספרת חגית חזן תושבת שדרות שבנה אדיר לומד בבית הספר שלידו נפל הקסאם. "אבל מצד שני הם שבועיים כבר בקושי יוצאים מהבית. שלחתי אותם לבית הספר רק בגלל הידיעה שיש להם מרחב מוגן", אמרה חזן.

בנה אדיר שהה בחצר בית הספר עת נפלה הרקטה סמוך אליו. "היינו בבית ספר וכששמענו אזעקה רצנו ישר לכיתה. הבנו ישר שזה נחת ליד הבית ספר כי היה בום גדול". הוא אמר. " אני כבר לא פוחד אנחנו כבר חיים כך שבע שנים. אין לי בעיה לחזור גם מחר לבית הספר".


בנוסף, חמש רקטות התפוצצו בשעות הבוקר בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, שתיים נוספות באשקלון ואחת במועצה האזורית גדרות, ליד אשדוד. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מוקדם יותר, שתי רקטות נפלו בבאר שבע. אחת פגעה פגיעה ישירה ברכב חונה בלב שכונת מגורים. למעט חמישה אנשים שלקו בחרדה, לא היו נפגעים. כתוצאה מהפגיעה קרס עמוד חשמל וגרם לסכנת התחשמלות במקום. הרקטה השנייה התפוצצה בשטח פתוח בעיר. אין נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת נפלה בשטח המועצה האזורית שדות נגב. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully