וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי מזרח ירושלים חידשו ההפגנות בעיר

נתיב נחמני

10.1.2009 / 19:32

אחרי שאתמול לא נרשמו אירועים חריגים בהר הבית, התחדשו ההפגנות במזרח העיר. לטענת המשטרה, הצעירים מיידים אבנים ובקבוקי תבערה

צעירים ממזרח ירושלים הפגינו הערב (שבת) במספר מקומות בעיר. לטענת המשטרה, ברובע המוסלמי בעיר העתיקה השליכו צעירים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות משטרה ומג"ב המוצבים במקום. איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

הפגנות ארעו גם בשכונת עיסאוייה במזרח העיר. לדברי המשטרה, בתקריות אלה יידו צעירים מספר בקבוקי תבערה, נפצים ואבנים לעבר השוטרים. איש לא נפגע, אולם נגרם נזק לשני ג'יפים של המשטרה. גם ברחוב סאלח א-דין בעיר הבעירו צעירים ערבים מספר פחי אשפה. בסריקות שעשו השוטרים באזור נעצר צעיר ערבי כשברשותו אבנים אותן התכוון על פי החשד ליידות על כוחות הביטחון.

אתמול התקיימו תפילות יום השישי בהר הבית ללא אירועים מיוחדים. זאת למרות שביום חמישי קרא ארגון חמאס לתושבי הגדה המערבית לפתוח בהפגנות לאחר התפילות כאות הזדהות עם התושבים הפלסטינים בעזה וכחמאה על פעילות צה"ל בעזה . לקראת התפילות הדגישו במשטרה כי הכוחות בפיקודו של מפקד המחוז ניצב אהרון פרנקו, "יפעלו במלוא התקיפות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully