וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבוקר: כ-30 רקטות נורו לעבר ישראל

יהושע בריינר

9.1.2009 / 15:40

מטח של 9 רקטות נורה לעבר באר שבע. רקטה אחת נפלה בשכונה באשדוד. בחבל אשכול נפצע אדם קל מרסיסים של פצצת מרגמה

מערכת וואלה!

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כ-30 פצצות מרגמה נפלו משעות הבוקר (שישי) בשטחי ישראל. שתי רקטות נורו לאשדוד. אחת נפלה בגן ציבורי בתוך העיר אשדוד, אך לא התפוצצה. לא היו נפגעים בגוף, אולם חמישה בני אדם לקו בחרדה. כמו כן נגרם נזק למבנים. "היה כאן נס גדול", אמר לוואלה! חדשות דוד עמר שהיה במקום הנפילה, "היו בסמוך למקום אנשים רבים שהתארגנו לקראת יום שישי ואפשר רק לחשוב מה היה קורא אילו הרקטה הייתה נוחתת כמה עשרות מטרים ליד". שתי רקטות נוספת נפלו בסמוך לאשקלון. לא היו נפגעים.

מהבוקר נפלו תשע רקטות בשטחים פתוחים סמוך לבאר שבע, רקטה אחת נפלה במועצה האזורית מרחבים ורקטה אחת נפלה בשטחים פתוחים בסמוך לאשדוד. שלוש רקטות נוספות נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב ואחת בשטח המועצה האזורית אשכול. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מאוחר יותר נפלה רקטה נוספת בשער הנגב וגרמה לנזק לרפת במקום.

בנוסף, הבוקר נפלו שלוש פצצות מרגמה במועצה האזורית אשכול. שניים מהפצמ"רים נפלו בתוך ישוב במועצה. כתוצאה מכך נפצע אדם באורח קל מרסיסים ופונה לטיפול בבית החולים.

לפי דו"ח של שב"כ שפורסם אמש, מתחילת המבצע נורו לעבר ישראל למעלה מ-450 רקטות, ושעשרה אחוזים מתוכן היו רקטות לטווח של 40 קילומטרים. בדו"ח נכתב, כי "ניתן לומר כי חמאס ברצועה ספג מכה קשה, אך לפי שעה הוא עודנו משמר את יכולותיו כארגון טרור סמי צבאי".

אתמול בצהריים נפלו רקטות לאורך כל האזור הנמצא בטווח הטילים. בשכונת מגורים באשקלון. פגעה רקטה באולם ספורט של בית ספר תיכון בשכונה. מספר ילדים, ששיחקו בסמוך למקום הנפילה, לקו בחרדה. מנהל התיכון, הרב גדעון בשן, אמר וואלה! חדשות כי "מדובר בנס שלא היו תלמידים במקום. ברור לנו שבמצב הנוכחי, בבית ספר מיושן שאין בו מקלטים, לא ניתן לחזור ללימודים. כשאמרנו שהטילים עוד יגיעו לאשקלון צחקו עלינו. מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו".

בנוסף נורו אתמול מלבנון שתי קטיושות בגליל המערבי. עדיין לא ברור איזה ארגון עומד מאחורי הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully