וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קשרו קשר להתנקש בראש עיריית בת ים

נתיב נחמני

8.1.2009 / 19:10

המשטרה טוענת כי עצרה שני חשודים שתכננו לפגוע בשלומי לחיאני. עורך הדין: "מרשי מכחיש כל קשר לתכנון פגיעה בראש העיר"

משטרת מרחב איילון עצרה שני חשודים בקשירת קשר להתנקש בחייו של ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני. אחד החשודים הוא פיני זהבי, בעל קיוסק בחוף הים שנחקר בעבר בחשד לאיומים על ראש העיריה ואילו החשוד השני הוא גבריאל פדלד, צעיר מפתח תקווה שהורשע לפני כשנה בביצוע שוד חנות תכשיטים.

זהבי נעצר ביום שני השבוע וביום שלישי הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. מעצרו של פדלד הוארך עד היום. מחקירת המשטרה עולה כי השניים חשודים באיום על ראש העיריה וקשירת קשר לפגוע בו. בחיפוש שנערך בביתו של פדלד נתפסו עשרות כדורי אקדח וכדורי רובה סער קבורים בתוך שקית בחצר הבית. לטענת המשטרה, הכדורים היו אמורים לשמש את השניים במימוש תוכניתם.

על פי חקירת המשטרה השניים קשרו על פי החשד לפגוע בלחיאני בשל סכסוך עבר של זהבי עם ראש העיר שלא נתן לו היתר לבניית מבנה בעיר. מהדיון היום בבית המשפט עלה כי טרם נגבתה עדותו של לחיאני בפרשה. גם בלשכת ראש העיר סרבו היום להתייחס לעניין, אך אמרו כי איומים על חייו הם אינם דבר חדש להם. בעבר אף נורו יריות לעבר משרדו של לחיאני על רקע הפסקת זיכיון לקבלן חניונים בעיר. עורך הדין אילן אזולאי, סניגורו של פדלד, טען היום בבית המשפט כי אין כל קשר בין מרשו לבין העצור השני זהבי. לדבריו, מרשו טוען כי פגש בזהבי פעם אחת בלבד כאשר נכנס לקיוסק שבבעלותו לקנות מוצרים.

"מרשי מכחיש כל קשר לניסיון לפגוע בראש העיר", אמר עו"ד אזולאי לוואלה! חדשות. "הוא בחור צעיר שגר בעיר אחרת ואין לו כל קשר לראש העיר, לטענתו הוא אפילו אינו יודע מיהו". עו"ד אזולאי הוסיף כי האמל"ח שנתפס בחיפוש בביתו היה קבור באדמה ונמצא כשאין עליו טביעות אצבעו, "לכן הכדורים יכולים להיות שייך לכל אדם אחר באותה המידה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully