וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוח של חשיש הודי נתפס בנמל אשדוד

נתיב נחמני

8.1.2009 / 12:07

בעקבות מידע מודיעיני, איתרה המשטרה משלוח של 102 קילוגרם ג'ארס שהוברחו בתוך מכולה. 4 נעצרו בחשד לביצוע המעשה

משלוח המכיל למעלה ממאה קילוגרם חשיש הודי משובח (ג'ארס) שהוברחו לישראל בתוך מכולת רהיטים, נתפס בנמל אשדוד. שווי הסמים מוערך בלמעלה משלושה מיליון שקלים. שלושה תושבי השרון נעצרו בחשד שהזמינו את המשלוח לאחר שסידרו שיובא אליהם מהנמל. במקביל נעצר גם אזרח ספרדי בחשד למעורבות בעסקה והארבעה יובאו בהמשך היום לבית משפט השלום ברמלה להארכת מעצרם.

חקירת ההברחה נפתחה לפני מספר חודשים ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז, אז הגיע לידי החוקרים המידע כי החשודים מתכננים את קבלת המשלוח מהודו. פקד עמית הלל סיפר לוואלה! חדשות כי בימים האחרונים נודע למשטרה כי משלוח הסמים יצא מהודו וכי הם יוסלקו בתוך רהיטים ואביזרי גן. במשטרה העבירו את המידע ליחידת הסמים של המכס על מנת שתסייע בתפיסת המשלוח.

ביום שבת הגיעה המכולה עם הריהוט לנמל אשדוד ובחיפוש שערכו בה אנשי המכס עם השוטרים נתפסו 102 קילוגרמים מהסם בתוך ארגזים. רוב הסמים הוצאו מהמשלוח והשוטרים השאירו במכולה קילוגרמים ספורים על מנת שהמבריחים יתפסו כשהסם ברשותם. למחרת הגיעה לנמל משאית על מנת לשנע את המכולה לבעליה. שוטרי החידה המרכזית עכבו אחר נהג המשאית שהוביל את המכולה עד למושב "שדי חמד", שם פגשו בו החשודים, אז נעצרו.

זמן קצר לאחר מעצר השלושה נעצר ישראלי בעל אזרחות ספרדית לאחר שנקשר גם הוא להברחה. מהמשטרה נמסר כי החשודים, תושבי השרון, מוכר מתחום הפלילים ובעברם עבירות דומות, בגינן ריצו חלקם זמני מאסר שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים
  • חשיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully