וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים מהחזית

תיגל נשיא

8.1.2009 / 11:04

עם לב כבד ומלא ספקות יצאה ת"נ למלא את חובתה: ביקור בבושקפה החדש. ובכן, צופים יקרים, זהו לא היום לחדשות טובות

"אבל אתם בתל אביב צריכים להמשיך לשמוח, לצאת ולחגוג", ובזאת סיימה הסבתא שלי את השיחה מן התופת בבאר שבע. האמת, לא הייתי צריכה יותר מזה כדי לשמוח, לצאת ולחגוג. הרי זה מה שאני עושה מאז ומתמיד. לא בחרתי לבוא לעולם, ובניגוד למה שרבים חושבים אף לא בחרתי בשמי הפרטי. אבל בחרתי לגור כאן, בתל אביב. ולא סתם בתל אביב אלא עמוק עמוק בתוכה, איפה שאין כיבוש, אין רקטות ואין דאגות, מלבד בדבר איזה קפה נפתח ואיזה נסגר. הבחירה שלי נעשתה ככל הנראה מטעמי שטחיות או פינוק, אבל במשך השנים הצלחתי לבנות מאחוריה מערך אידיאולוגי שלם, שהאני מאמין העומד בבסיסו הוא זכותנו הלא ממש טבעית, ובטח שלא היסטורית, לחיות חיים נורמליים ולספק כאלו לכל מי שגר על הר הגעש ישראל. אך מובן שכל הרעיונות היפים נגנזים ברגע שפוגעים לי בבייבי.

אני מניחה שלכל אחד סף כאב אחר, וגם אני מוכנה להבליג כל עוד באר שבע על שלל בתיה הכעורים וצמחייתה המדובללת נשארת יפה כמות שהיא. וכך, טיל אחד שפגע בבית ספר אחד הצליח להעיר אותי משנים של תרדמת. ואוי, כמה שקשה להתעורר. אבל הבטחתי להמשיך לשמוח, לצאת ולחגוג, וכל כך הרבה יותר קל לעמוד במילתי מאשר לראות חדשות. אז בזמן שסבתא שלי מתלבטת אם יש לה זמן לרדת למקלט או בכל זאת להישאר בחדר המדרגות, אני מתלבטת באיזה קפה לבקר היום.

פרסומים שונים חשפו בפני את בושקפה, בית קפה חדש שנפתח על חורבות הפולה כחלק מקומפלקס שלם שיש בו גם בר של שתי קומות.

יש אנשים שמחובתם למנוע הרוגים, ואילו מחובתי לדווח על בתי קפה חדשים. ובכן, יונית, די יפה פה בבושקפה. אין ספק שהבעלים השקיעו בעיצוב ויצרו מקום מזמין ונוח עם תאורה מדויקת, שנראה בדיוק כמו שבית קפה אמור להיראות. ובכל זאת, יונית, התמונות לא קלות. זה שיודע נחל פגיעה בינונית עם מנת חזה עוף, בטטה וזוקיני בטריאקי (42 שקל), שהייתה יכולה להיות טובה יותר לולא הגיעה בטמפרטורה פושרת. גם על כוחותינו עבר לילה לא קל, שכן מנת הלזניה (48 שקל) שספגנו לא הייתה נדיבה, לא בטעם ולא בכמות. לפגיעות הקשות הללו התווספה עוגת פאדג' שוקולד (29 שקל), שלמרות תשבחות והבטחות העובדים הדגישה בסתמיותה עד כמה הכל מיותר.

אבק האכזבה נישא באוויר ופיזר סביבנו ריח מלחמה. המלחמה התל אביבית. ובהתאם לכל מלחמה תל אביבית, היא הסתיימה באספרסו (7 שקלים) שרוף. והמחיר, יונית? כמו תמיד - כבד מדי ולא מצדיק את התמורה. כי אין ספק שבושקפה עושה את מה שצריך להיעשות, אבל כמו בכל שדה קרב, גם בו חסרה נשמה.

בקטנה
סקס אפיל: הודות לעיצוב המוצלח
אנשים: תיירים שעדיין לא נמלטו
עיצוב: כאמור, מוצלח
שירות: מתחנחן
הפוך קטן: 11 שקל, של בריסטוס
ליד ההפוך: תפריט סטנדרטי ביותר
גישה לנכים: כניסה יש שירותים אין
טיפ: לבקר גם בבר המעוצב לא פחות
שורה תחתונה: אבל אנחנו בתל אביב צריכים להמשיך לשמוח, לצאת ולחגוג

Buscape. בן יהודה 128 (פינת בן גוריון). טל' 2226950-054. פתוח: כל השבוע 8:00-1:00.

  • עוד באותו נושא:
  • בושקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully