וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 חיילים נפצעו קל, רקטות נפלו ליד באר שבע

יהושע בריינר

9.1.2009 / 7:10

החיילים נפצעו הלילה במהלך פעילות צה"ל ברצועה. הבוקר נפלו 4 רקטות בשטחים פתוחים סמוך לבאר שבע. לא היו נפגעים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

שני חיילי צה"ל נפצעו הלילה (שישי) באורח קל במהלך הלחימה של כוחות צה"ל באזור רצועת עזה. במהלך הלילה תקף חיל האוויר עשרות יעדים ברצועה, בהם אתרים לאחסון אמצעי לחימה ומשגרי רקטות.

בתוך כך, הבוקר נפלו ארבע רקטות בשטחים פתוחים סמוך לבאר שבע, ורקטה אחת נפלה במועצה האזורית מרחבים. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לפי דו"ח של שירות הביטחון הכללי, מתחילת המבצע נורו על עבר ישראל למעלה מ-450 רקטות, ושעשרה אחוזים מתוכן היו רקטות לטווח ארוך של 40 קילומטרים. בדו"ח נכתב, כי "ניתן לומר כי חמאס ברצועה ספג מכה קשה, אך לפי שעה הוא עודנו משמר את יכולותיו כארגון טרור סמי צבאי".

רקטה פגעה בבית ספר

אתמול בצהריים נפלה רקטה בשכונת מגורים באשקלון. הרקטה פגעה באולם ספורט של בית ספר תיכון בשכונה. מספר ילדים, ששיחקו בסמוך למקום הנפילה, לקו בחרדה. מנהל התיכון, הרב גדעון בשן, אמר וואלה! חדשות כי "מדובר בנס שלא היו תלמידים במקום. ברור לנו שבמצב הנוכחי, בבית ספר מיושן שאין בו מקלטים, לא ניתן לחזור ללימודים. כשאמרנו שהטילים עוד יגיעו לאשקלון צחקו עלינו. מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו".

כלי טיס של חיל האוויר תקפו אתמול קרוב ל-40 יעדים ברחבי רצועת עזה. בפעולה העיקרית של חיל האוויר בסיוע השב"כ, נהרגו שלושה פעילי ג'יהאד איסלמי בצפון הרצועה. השלושה אחראים על ירי רקטי לעבר אשקלון ושדרות בימים שקדמו לתום הסכם הרגיעה. כמו כן תקפו מטוסי חיל האוויר צומת ממולכד בצפון הרצועה, רכב שעליו היה משגר קסאם בג'בלייה וכן חמש חוליות חמושים ששהו סמוך לכוחות צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully