וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר קטלני מטילים

7.1.2009 / 15:33

נציגי אגודת צער בעלי חיים ת"א הגיעו לחלץ כלבים בדרום, ונתקלו במקרה התעללות נוראי במיוחד. גם אתם יכולים לעזור

עקב המצב בדרום, נענית אגודת צער בעלי חיים בישראל תל אביב לקריאות של תושבי עוטף עזה ושולחת רכב על מנת לחלץ כלבים נטושים באזור. השבוע הגיעה אל האגודה קריאה על כלבה משוטטת באזור צומת בני דרום. מיד נשלח רכב כדי לספק טיפול רפואי. המחזה היה מחריד – מתנדבי האגודה מצאו כלבה האסקית מעורבת עם בוקסר, שחובר לה "שאקל" (מעין טבעת מתכת עבה) אל תוך הצוואר דרך העור, כנראה כדי לחסוך את הצורך בקולר. בנוסף, קוצצו אוזניה יתר על המידה ובניגוד לחוק.

סביר להניח שהכלבה גנובה, וששימשה ככלבת שמירה. אלעד אבוהב, דובר אגודת צער בעלי ת"א מסר " זהו אחד המקרים המזעזעים של התעללות שהאגודה נתקלה בהם, ואם למישהו יש בעיה למצוא קולר הוא יכול ליצור איתנו קשר ואנו יותר מנשמח להשאיל לו אחד".

לשאקלית (שם זמני) יש שבב, אך בכל זאת לא הצליחו בצער בעלי חיים לאתר את הבעלים. אם מישהו מכם מזהה את הכלבה, אנא צרו קשר. אחרי טיפול ווטרינרי הכלבה נמצאת במצב בריאותי טוב. כרגע היא בהסגר למשך 21 ימים (ע"פ חוק) ואז תימסר לאימוץ. מי שמזהה את הכלבה או מעוניין לאמץ אותה, יכול לפנות לאגודה בטלפון 1599-50-2005

רוצים לעזור להציל עוד כלבים?

אגודת צער בעלי חיים ת"א עושה הכל כדי לפתור את מצוקת הכלבים הנטושים עקב ההפגזות. מעבר לשליחת רכב חילוץ והבאת הכלבים למרכז, מקצה האגודה פנסיון בחינם (למשך שבוע ועל בסיס מקום פנוי). אזרחים המעוניינים להתנדב או לנדב את רכבם על מנת לאסוף ולטפל בכלבים, או משפחות המעוניינות לשמש כמשפחות אומנות מוזמנים להשאיר את הפרטים באגודה. כל עזרה תתקבל בברכה, וכל אחד מכם יכול לעזור להציל חיים.

צער בעלי חיים ת"א, טל': 1599-50-2005

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully