וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כרת את ראשו של חברו במהלך עימות

עדי שמחוביץ

7.1.2009 / 11:22

קיריל שייחרזייב חשוד כי כרת את ראשו של ולרי גיטרמן והשליכו לפח בפ"ת. לטענתו, סיבת הרצח היתה איומים על חייו מצד הקורבן

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) לבית משפט מחוזי מרכז בפתח תקווה נגד קיריל שייחרזייב, בן 26 מפתח תקווה באשמת רצח. שייחרזייב מואשם שרצח וערף את ראשו של ולרי גיטרמן לפני כשלושה שבועות בפתח תקווה.

מכתב האישום' שהגישה עו"ד אורלי בן-ארי, עולה כי ב-13 בדצמבר, סמוך לאחר חצות, הגיע שייחרזייב לדירתו של גיטרמן בתום משמרת הלילה שלו כמאבטח בבנק, עם בקבוק משקה אלכוהולי. על פי החשד, לאחר שהשניים שתו מהבקבוק פרץ ביניהם עימות, במהלכו שייחרזייב לקח את אקדחו וירה בגיטרמן ולאחר מכן חנק אותו. בשלב זה, כדי לוודא את מותו של גיטרמן, ערף שייחרזייב את ראשו.

מספר ימים לאחר הרצח נעצר שייחרזייב, הודה ברצח ואף שיחזר אותו. לטענתו, סיבת הרצח היתה איומים שספג על חייו ועל חיי בני משפחתו מצד הקורבן. יחד עם קיריל נעצרה גם אירנה אשכנזי, חברתו לשעבר של הקורבן בחשד שהיתה מעורבת ברצח. חקירת המשטרה העלתה כי סכסוך כספי בין שייחרזייב לגיטלמן הוא זה שהוביל לרצח.

גופתו של גיטלמן נמצאה על ידי אשכנזי. במקביל למציאת הגופה, התקבל גם דיווח של מנקה בבניין סמוך שמצאה ראש אדם כרות בתוך שקית שנזרקה לפח הזבל של הבניין שבו היא עובדת. כוחות גדולים של משטרה שהגיעו לשתי הזירות פתחו בחקירה, במסגרתה עוקבו לחקירה אשכנזי ושייחרזייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully