וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה פלסטינים נהרגו בתקיפות צה"ל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.1.2009 / 11:01

לפי רשת הטלוויזיה אל ג'זירה, מניין ההרוגים ברצועת עזה עלה מאז תחילת המבצע ל-680. מספר הפצועים עומד על 3,075

AP

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

עשרה פלסטינים נהרגו הבוקר (רביעי) בתקיפות צה"ל ברצועת עזה. בהפצצה בשכונת שייח' רדואן בצפון העיר עזה נהרגו ארבעה בני אדם. עוד שלושה נהרגו בתקיפה על בית בשכונת א-זייתון בעיר עזה, ועוד אחד בהפצצה על בית בבית לאהיא בצפון הרצועה. מוקדם יותר גם נהרגו שני פעילים בזרוע הצבאית של פתח - אחד בבית לאהיא והשני בהפגזה בעיר עזה. לפי רשת הטלוויזיה אל ג'זירה, מניין ההרוגים בעזה עלה מאז תחילת המבצע בעזה עלה ל-680. מספר הפצועים עומד על 3,075.

אתמול נהרגו לפחות 42 בני אדם בתקיפה של צה"ל על בית ספר "אל-פאח'ורה" במחנה הפליטים ג'בלייה בצפון רצועת עזה. שני פגזי טנק פגעו סמוך לבית הספר והרסיסים פגעו ביושבי בית הספר. בית הספר הופעל על ידי האו"ם ושימש בימים האחרונים כמקלט למאות לפלסטינים שנמלטו מהלחימה בין צה"ל לחמאס בימים האחרונים.

על פי טענת דובר צה"ל, "מבדיקה ראשונית שנערכה עם הכוחות הפועלים בשטח עולה כי ככל הנראה מתוך בית הספר נורו פצצות מרגמה לכיוון כוחות צה"ל. בתגובה לירי זה ביצע כוח צה"ל ירי מרגמות לאזור".

דובר צה"ל הוסיף כי "בין ההרוגים בבית הספר נמצאו פעילים מהזרוע הצבאית של חמאס, ביניהם עמאד אבן עסכר וחסן אבו עסכר, כמו גם חוליית ירי רקטות שעסקה בירי לכיוון כוחות צה"ל באזור". לדברי הדובר, אין זו הפעם הראשונה בה חמאס יורה לעבר ישראל וצה"ל מתוך בית ספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully