וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 רקטות נורו לעבר אשקלון ובאר שבע

יהושע בריינר

7.1.2009 / 23:51

הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים, לא היו נפגעים. מוקדם יותר נפלו 3 רקטות בשכונת מגורים בב"ש. 2 פצמ"רים נפלו גם במערב הנגב

מערכת וואלה!

(צילום: קובי נתן, עריכת וידאו: נעמה דרור)

שלוש רקטות נורו אמש (רביעי) לעבר אשקלון ובאר שבע, והתפוצצו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר הערב, שלוש רקטות בשכונת מגורים בבאר שבע. לא דווח על נפגעים במקום, אולם נזק נגרם לבתים במקום. במקביל שתי פצצות מרגמה נפלו במועצה האזורית שער הנגב, גם בתקרית זאת לא היו נפגעים.

נפילת הרקטות והפצמ"רים אירעה זמן קצר לאחר השעה 16:00, אז הסתיימה ההפוגה ההומניטרית עליה הכריז צה"ל בעזה. בתוך כך, מקורות פלסטינים מסרו כי במקביל טנקים של צה"ל חידשו את הירי לעבר העיר עזה. לפי הדיווחים, מספר בני אדם נפצעו מהירי.

אמש, מאז שעות הבוקר נפלו בשטח ישראל 18 רקטות ופצצות מרגמה . שתי רקטות נפלו בשטח פתוח באזור אשקלון, לאחר שנכנסה לתוקף הפסקת האש ההומניטרית. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הבוקר גם נפלה רקטה בחצר בניין בן שלוש קומות במרכז אשקלון. נזק נגרם לבניין ונפגעת חרדה אחת טופלה במקום. שלוש רקטות נוספות נפלו בשטחים פתוחים בעיר ובסביבתה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

"היינו בבית, התחבאנו, ופתאום שמענון שריקה חזקה ופיצוץ חזק מאוד, והבנו שזה נפל קרוב", סיפר הבוקר גבי ימין, תושב אשקלון שליד ביתו נפלה הרקטה, לוואלה! חדשות. "יצאנו החוצה וראינו את השכנים מבוהלים מאוד ואת הרכב שלנו מרוסס כולו. אבל ברוך השם זה נגמר רק בנזק לרכוש".

מוקדם יותר נפצע אזרח באורח קל מפגיעת רקטה שנפלה בקיבוץ סמוך לאשדוד. במקום טופלו גם מספר נפגעי חרדה. בנוסף, נפלו שתי רקטות באזור אשדוד, אך לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר נפלה רקטה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית אשכול, ללא נפגעים או נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully