וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכלתי בן אחד, בן נוסף לוחם בעזה"

נעמה טלמור

6.1.2009 / 13:44

חגית ריין שכלה בן במלחמת לבנון ה-2. בן נוסף משרת עתה בעזה והיא מוצאת זמן לחזק את משפחות הפצועים. "הקב"ה נותן לי כוח"

כניסת צה"ל לרצועת עזה, והמצוקה שיצרה המלחמה בשל הרג ופציעת אזרחים וחיילים, יצרה גם סיפורים אנושיים. אחד מהם הוא סיפורה של אם לשמונה ילדים, ששכלה בן אחד במלחמת לבנון השניה, לפני יותר משנתיים ובן אחר שלה נמצא בימים אלו בעומק רצועת עזה.

חגית ריין, המתגוררת בקרני שומרון, הגיעה הבוקר (שלישי) לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע כדי לחזק את ידיהן של משפחות החיילים הפצועים. ריין שכלה את בנה, רב סרן בניה ריין, במלחמת לבנון השניה. כעת נלחם בנה אלישמע בעזה. "אחרי שבניה נהרג, עשיתי עם הקב"ה עסק. נתתי לו את הדבר הכי יקר לי ועכשיו הוא נותן לי את הכוחות להתמודד. יש לי שמונה ילדים. אלישמע נמצא בתוך עזה. הוא התקשר אלי והודיע לי שהוא נכנס. בירכנו אותו לשלום ואנחנו מתפללים שיחזור בשלום".

ריין ביקשה להדגיש, "אני מתחננת שימשיכו לתת לחיילי צה"ל לעשות את הפעולה עד הסוף, עד שהשקט יחזור לדרום. לא היססתי פעמיים לברך את אלישמע לשלום". במהלך ביקורה בבית החולים העבירה חגית מכתב לבנה אלישמע דרך אחד הקצינים שביקרו בבית החולים ושבו לעזה.

במקביל , יועצת ראש הממשלה לענייני רווחה וחברה, ורד סוויד, מסתובבת מאז אתמול בבוקר בין בתי החולים בדרום, ומחלקת בשמו של אולמרט למשפחות הפצועים ספר תהילים מצופה כסף. "אני נרגשת", אמרה סוויד לוואלה! חדשות. "המשפחות נותנות המון כוח ואני לא מבינה מאיפה זה מגיע. זהו דור מורעל, עם המון מוטיבציה. דור שראוי לצל"שים".

סגן מנהל בית החולים "סורוקה" ד"ר שלומי קודיש מסר הבוקר כי כל החיילים הפצועים השוהים כעת בבית החולים יצאו מכלל סכנה. מאז תחילת הפעולה הקרקעית, הגיעו ל"סורוקה" 48 חיילים פצועים. 31 עדיין מאושפזים. הם סובלים מפגיעות של רסיסים וירי בחלקי הגוף השונים. אמש הגיעו 17 חיילים לבית החולים בעקבות הפעולה אמש ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully