וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים: "נכה בערים רחוקות יותר"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.1.2009 / 16:10

הזרוע הצבאית של הארגון מאיימת: "ערים חדשות ייכנסו לטווח הרקטות אם תימשך המתקפה בעזה". א-זאהר: "הניצחון שלנו קרוב"

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, איימה כי "ערים ישראליות חדשות ייכנסו לטווח הרקטות אם ישראל תמשיך במתקפתה ברצועת עזה". בהודעה שפרסמה הבטיחה הזרוע הצבאית כי "הערים והיעדים האסטרטגים שנכנסו לטווח הרקטות ימשיכו להיות תחת איום הרקטות אם תימשך הפעולה".

"הזהרנו אתכם פעמים רבות שנכה בערים רחוקות יותר אולם לא הקשבתם. אנו אומרים שוב: המתקפה נגד מיליון וחצי תושבי רצועת עזה לא הופסקה ולפיכך החלטנו להכפיל את כמות היישובים שיהיו תחת איום הרקטות. בנק המטרות שלנו מלא באפשרויות", אמרו בחמאס. עוד איימה הזרוע לחטוף חיילים ישראלים נוספים "שיצטרפו אל גלעד שליט".

הזרוע הצבאית טענה כי ישראל מסתירה את מספר החיילים האמיתי שנהרגו בפעולה הקרקעית בעזה וקראה לה "לחשוף את הנתונים האמיתיים על אבדותיה". לדבריה, כל הדברים שישראל אומרת בנוגע לחולשתה של הזרוע הצבאית, "אינם אלא שקרים, וכי בשטח הוכח כי היא נכשלה. הדבר היחידי שהיא הצליחה בו הוא פגיעה באזרחים".

מוקדם יותר אמר בכיר חמאס, ד"ר מחמוד א-זהאר, כי "במערכה מול חיילי צה"ל ידינו על העליונה. הניצחון קרוב". בנאום שנשא ממקום מחבואו קרא א-זהאר לישראל להפסיק את התוקפנות, לפתוח את המעברים ולהסיר את המצור. "הטילים של פעילי הזרוע הצבאית של חמאס, שאותם הם ייצרו במו ידיהם, מוטטו לגמרי את כל תפיסת הביטחון הישראלית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully