וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: גם אתם רוקדים על הגגות

5.1.2009 / 14:36

הנשיא והתקשורת הישראלית מסבירים שאנחנו, בניגוד לחמאס, לא שמחים כשילדים מתים. אולי כדאי שיקראו את הטוקבקים המבחילים שלכם

ערוץ 2 הקרין אמש (ראשון) שיעור שהעביר נשיא המדינה, שמעון פרס, לילדי הדרום. מאוהב בעצמו, כהרגלו בקודש, הסביר פרס לילדים באמצעות שורה של טיעונים למה אנחנו צודקים ולמה אלה שיושבים בעזה לא. ליתר דיוק, כמה אנחנו מוסריים וכמה הם לא. שיעורו הדמגוגי של לוחם השלום מצטרף לשורה של מניפולציות ולוחמה פסיכולוגית – לא בטלוויזיה של החמאס אלא בטלוויזיה הישראלית - לפיה פה לא רוקדים על הדם. מה שמבדיל בינינו לבינם הוא שאנחנו לעולם לא נשמח על מותם של ילדים מסכנים או סתם אזרחים תמימים, במין מסע של שכנוע עצמי לגבי מוסריותו של צה"ל – "הצבא היחיד בעולם שמודיע לאנשים לפני שהאזור שלהם מופצץ". זאת פחות או יותר המנטרה.

לכל הילדים שפספסו את השיעור של פרס ושאר האנשים שהאמינו לתעמולה בטלוויזיה הישראלית, הנה רק מקבץ תגובות קצר מידיעה שעסקה במותם של 9 ילדים חפים מפשע בהפגזות צה"ל. "איזה יום שמח לי היום!", כתבה מאי המתוקה. "אני רק מקווה שלא נפגעו בעלי חיים מסכנים מהפגז הזה", הוסיפה פנינה האנושית. "לא נורא הם שהידים והכל טוב בממלכת הטרור", כתב אדם ללא שם, ללא מקוריות (טוקבק אופיני של אנשי השלום בישראל) ובעיקר ללא לב, על התמונה של הילדה המבוהלת בכתבה, תמונה שיכולה לעורר חמלה גם אצל קניבלים. רק לא אצל הטוקביסט שכתב "כתבה משובבת נפש כן ירבו,עד שיבינו הפלסטינים". האהובים עלי הם שרומזים לטיהור אתני הגיוני, כגון "זה לא ילדים אלו חמסניקים שילחמו בנו בעתיד", או "אין הבדל בין ילד ילדה זקן או זקנה כולם חמסניקים חולרות", או "בקצב כזה יהיה קשה לפתוח קיטנות טרור בקיץ". להזכירכם, מדובר בידיעה על מותם של ילדים קטנים.

דוגמאות דומות יש בשפע, כמו למשל הגאון שהרחיב וכתב ללא שגיאות כתיב ש"לפי כל פעם שהיו חילופיי שבויים,וגם כלפי גלעד שליט,קבעו הערבים שכל יהוודי שווה אלפי ערבים. וכמה אלפי ערבים רוצים למות .אז כמה ערבים ימותו כי הם רוצים במותנו? תנו להםם לספור לבד. אולי הם ילמדו". אבל מי צריך אותו כדי לראות שהרוב המוחלט שמח על מותם של ילדים תמימים. שתמונות הילדים המובהלים לא מעוררות שמץ של חמלה, כמו שמספרים לנו כתבי התעמולה בטלוויזיה הישראלית. רק אל תספרו על זה למורה שמעון פרס. נראה לי שהוא היחיד שהאמין לשטויות שפלט בשיעור שהעביר לילדי הדרום.

בפעם הבאה שבטלוויזיה הישראלית מספרים לכם עד כמה אנחנו שונים מהחמאסניקים שרוקדים על הגגות, תזכרו את הטוקבקים המרושעים האלה. הייתי מרחיק לכת ומוסיף כי הניסיון של צה"ל להיזהר בחיי חפים מפשע הוא רק כדי להמשיך את המבצע (און שמא נקרא לו קמפיין הבחירות המדמם של אהוד ברק) ללא לחץ של מדינות זרות ולא חס וחלילה מתוך חמלה (מדינה חומלת לא מחריבה אזור שלם). אבל זה לא הנושא כרגע ואין לכם כוח לקרוא על זה עכשיו. הרי כולכם מתים לכתוב כבר טוקבק שכולו נקיפות מצפון וצער על הנקודה הכואבת שהעליתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully