וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי תתחילו לספור אותנו?

5.1.2009 / 11:22

הגולשת פני קרבסי, שפונתה מביתה בתכנית ההתנתקות, גרה בשכונת הקראווילות בניצן. במייל לוואלה! חדשות היא מספרת על אוזלת ידה המתמשכת של המדינה

אבסורד: לפני כמה ימים קיבלנו מכתב מפקוד העורף הנותן הנחיות כיצד יש לנהוג בזמן נפילת טילים. כמה המדינה הזו יכולה לצחוק לנו מול הפנים? הרי הם יודעים שאנו המפונים גרים בתוך קרטונים ואין לנו לאן ללכת ומה לעשות בשעת נפילת הטילים. יש אזעקות בניצן וכמובן שאין לנו מרחב מוגן אליו נוכל להכנס ולתפוס מחסה.

במוצאי שבת הקודמת קבלנו הודעת sms עם מספר טלפון לקבלת מידע על המצב במועצה אליה אנו שייכים - מועצת חוף אשקלון. התקשרתי ושאלתי מה עליי לעשות במקרה של אזעקה, ונאמר לי שיש להיכנס למרחב המוגן. אני שואלת את עצמי האם הקראווילה היא המרחב המוגן? עד מתי המדינה הזאת תפסיק לספור אותנו, המפונים, ממטר? הרי מיד עם תחילת הקאסמים באשקלון פנינו למועצה ולפיקוד העורף לפחות לקבל מקלטים ניידים בכל מתחם. שתהיה לנו תחושה שיש לאן לפנות ולמישהו איכפת לו מאיתנו ולא רק שנצא מהגוש.

אני לא רוצה לחשוב ולתאר מה יכול להיות כאן אם, חלילה, יפול גראד אחד באתר הקראווילות בניצן. הוא ימחוק שכונה שלמה. אנחנו ברמת סיכון יותר גבוהה מאשקלון ומשדרות, ולנו אין אפילו בית, מבנה פשוט מבלוקים, להסתתר בו . שלא לדבר על ממ"ד. בכל ניצן כולה אין אפילו קורת גג אחת או קיר העשוי מבטון ולאף אחד לא אכפת מאיתנו, עד שיקרה אסון .

תושבת שאכפת לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully