וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלמן אלפרון חשוד שתקף את אשתו, מעצרו הוארך

נתיב נחמני

5.1.2009 / 12:16

העבריין הבכיר נעצר לאחר שאשתו הגישה נגדו תלונה לפיה היכה אותה, וטענה כי אין זו הפעם הראשונה שהוא תוקף אותה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) ביומים את מעצרו של זלמן אלפרון, 57, החשד בתקיפת אשתו, בת 32. אלפרון, שמזוהה כחבר במשפחת פשע, נעצר אתמול בערב בעקבות תלונה שהגישה אשתו. בבית המשפט הכחיש אלפרון את הטענות נגדו, "מדובר במערכת יחסים בין בני זוג, שכידוע יש בה עליות ומורדות. כנראה שעכשיו אנו בשלב של הירידות" אמר עורך דינו גיא פרידמן. השופט מצא כי קיים חשד סביר המצדיק את הארכת מעצרו להמשך החקירה.

זו אינה הפעם הראשונה שזלמן אלפרון נעצר על ידי המשטרה. לפני כארבעה חודשים נעצר אלפרון יחד עם שני בני אדם נוספים לאחר שעל פי החשד תקפו שוטר וניסו לדרוס שוטר נוסף שהגיעו לביתו בגבעת שמואל. סמוך לחצות הגיעו שוטרי יס"מ רכובים על אופנוע לחצר בית אלפרון ברחוב יוני נתניהו ביישוב. על פי החשד, אלפרון הבחין בשוטרים והשליך לעבר אחד מהם צמיג. כתוצאה מכך איבד השוטר שליטה על האופנוע, נפל ממנו ונפצע באורח בינוני.

לאחר שהשליך את הצמיג, ניסה שוטר אחר לעצור את החשודים, אז לטענת המשטרה, ניסו אלפרון ושני החשודים הנוספים להימלט מהמקום ברכב. עוד נטען, שבמהלך הבריחה הם אף ניסו לדרוס שוטר נוסף וכתוצאה מכך הוא נפגע ברגלו באורח קל. למרות הטענות, אלפרון שוחרר לבסוף, זאת אף מבלי שהובא בפני שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully