וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הלילה: 9 ילדים נהרגו מאש צה"ל בעזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.1.2009 / 9:46

הפלסטינים מדווחים, כי בתקריות שונות מאז הלילה נהרגו 21 אזרחים. זוג הורים ו-5 ילדים נהרגו מפגז שירה חיל הים, 6 בני משפחה נהרגו בהפצצת בית, ילדה וסבה נהרגו מאש שנורתה לביתם

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

שני הורים וחמישה מילדיהם, המשתייכים למשפחת אבו עיישה, נהרגו הלילה (שני) כתוצאה מירי פגז שירה חיל הים לעבר ביתם במחנה הפליטים א-שאטי ממערב לעיר עזה. השבעה נהרגו במקום והבית נהרס כמעט כולו. הפלסטינים דיווחו כי במהלך הלילה ושעות הבוקר נהרגו 21 בני אדם, בהם 9 ילדים.

לפי הדיווחים, בשכונת א-זייתון בעיר נהרגו ילדה פלסטינית בת חמש וסבה מאש שנורתה לעבר בית המשפחה. אביה של הילדה נפצע באורח אנוש. עוד שישה בני משפחה נהרגו בשכונת א-זייתון, מהם שלושה ילדים. ההרוגים משתייכים למשפחת א-סמודי, והם נהרגו כתוצאה מפגז שנורה לעבר ביתם. בשעות הבוקר נהרג לפחות אדם אחד מאש צה"ל באזור אל-עטאטרה שבבית להיא. ככל הנראה במקום פצועים הלכודים תחת הריסות. כמו כן, שני פלסטינים נהרגו מאש צה"ל במחנה הפליטים ג'בליה, ועוד שלושה פלסטינים נהרגו מפגז של צה"ל בבית חנון, כאשר הגיעו לנחם משפחה שאחד מבניה נהרג בתקיפה קודמת של צה"ל. מקורות פלסטינים מדווחים כי מספר ההרוגים מאז תחילת המתקפה עומד על 527 והפצועים על כ-2,500.

בתוך כך, מקורות פלסטינים מסרו כי כוחות צה"ל הטילו מצור על העיר עזה. לפי הדיווח, כוחות גדולים של צה"ל כיתרו את העיר וניתקו אותה משאר חלקי הרצועה. הלילה תקפו מטוסי חיל האוויר למעלה מ-30 יעדים ברחבי רצועת עזה. בין היעדים: מספר מנהרות ששימשו את חמאס, מספר בתי פעילים, משגרי רקטות וכלי החשוד כמקלע נגד מטוסים. ספינות חיל הים ליוו את כוחות היבשה ותקפו ופגעו במספר יעדים, ביניהם נקודות שיגור לעבר ישראל ועמדות של שיגור הכוח הימי של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully