וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "מתקפת צה"ל עלולה לפגוע בשליט"

4.1.2009 / 16:38

דובר הזרוע הצבאית של הארגון אמר כי "הכיבוש הציוני יפסיד במאבק ברצועת עזה". על מנהיגי חמאס: "הם לא מתחבאים"

"המתקפה הישראלית על עזה עלולה להשפיע לרעה על מצבו של החייל החטוף גלעד שליט", כך אמר היום (ראשון) אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס. אבו עוביידה הסכים להשיב על מספר שאלות של כתב סוכנות הידיעות "רויטרס" על רקע הפלישה הקרקעית של צה"ל לרצועה, שהחלה אמש.
כנשאל האם הוא יכול לאשר את הדיווח מהבוקר כי חמאס הצליח לחטוף שני חיילים ישראלים, ענה עוביידה כי הוא לא יכול לאשר אך גם לא להכחיש את הדיווח. מדובר צה"ל נמסר כי "לא ידוע על חטיפת חיילים".

עוביידה אמר כי הפעילות הצבאית נמצאת רק בתחילתה וכי לוחמי חמאס מנסים לעצור את התקדמות כוחות צה"ל בתוך הרצועה. "עד כה, הכוחות הציונים ממוקמים בשוליים, אמר. "אנו סבורים כי מספר חיילים ישראלים נהרגו מאז החלה הפלישה הקרקעית אמש. האויב ילמד לקח קשה", הוסיף.

לדבריו, חמאס לא הופתע מהפעולה הקרקעית. "ציפינו לה והיינו מוכנים", אמר עוביידה. עוד אמר כי "הכיבוש הציוני יפסיד במאבק. השלטון הכובש כבר עכשיו הולך ומתרחק מיעדיו המקוריים. בהתחלה הוא הצהיר כי מטרתו להפיל את חמאס ולאחר מכן טען כי הוא רק רוצה להחלישו. כעת הוא מצהיר שברצונו רק לעצור את ירי הטילים. כל היעדים הללו ייכשלו והכיבוש ייסוג מושפל ומובס".

כנשאל היכן מתחבאים עכשיו מנהיגי חמאס, אמר עוביידה כי הם בשטח ומובילים את המאבק נגד כוחות הכיבוש. "הם מעדיפים למות מות קדושים על פני החיים. מותו של השייח ניזאר ריאן הוא ראיה לכך שמנהיגי חמאס לא מתחבאים. הטענות של האויב כי הם מתחבאים הן חלק מלוחמה פסיכולוגית", הוסיף.

עוביידה הוסיף גם מסר לאזרחי ישראל. "אנו אומר להם: תמיכתכם במלחמה נגד אנשיה החפים מפשע של עזה תיפגע רק בכם. המנהיגים שלכם הוליכו אתכם שולל במטרה לצבור יתרון פוליטי ולגרוף תמיכה ומושבים בפרלמנט. בסופו של דבר, אתם אלו שתשלמו בעבור הפשעים של מנהיגכם. אתם תשלמו מחיר כבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully