וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צה"ל הרג משפחה ואנשי צוות רפואי

ניר יהב ויהושוע בריינר

4.1.2009 / 19:50

לפי הפלסטינים, אם ו-4 ילדיה נהרגו בהפצצת ביתם. 7 נהרגו בתקיפות סמוך למסגדים. מניין ההרוגים מתחילת המבצע בעזה הגיע ל-515

מקורות פלסטינים מסרו כי אם וארבעת ילדיה, נהרגו בצהרים (ראשון) בתקיפה של חיל האוויר על בית בשכונת א-תופאח בעיר עזה. לפי הדיווחים, בין בני המשפחה שנהרגו שני תינוקות, ילד בן שנה ואחותו בת השנתיים.

עוד נמסר, כי בתקיפות חיל האוויר אחר הצהרים והערב נהרגו עשרה פלסטינים. חמישה נהרגו בהפצצת מסגד בעיר, שלושה, אנשי צוות רפואי, נהרגו כאשר צה"ל שיגר טיל אל עבר הרכב שבו נסעו, ושניים נוספים נהרגו מפגיעת פגז טנק סמוך למסגד. עדי ראייה פלסטינים הוסיפו כי כלי טיס של חיל האוויר הפציץ משרד לחלפנות כספים בשכונת רימאל שבעיר עזה.

לפי דיווחי הפלסטינים, מאז תחילת המבצע הקרקעי נהרגו 45פלסטינים. מניין ההרוגים הפלסטינים הכולל מאז התחיל מבצע "עופרת יצוקה" עומד על 515. כ-2,300 בני אדם נפצעו.

בתוך כך, נמשכת הפעולה הקרקעית של צה"ל ברצועת עזה.חייל גולני נהרג הבוקר מפגיעת פצמ”ר באזור ג’בלייה שבצפון הרצועה. באותה תקרית נפצע באורח אנוש חייל נוסף מחילופי אש עם חמאס. מאז הלילה נפצעו עוד 33 חיילים, בהם שניים קשה. הודעה נמסרה למשפחות.

רשת "אל ג'זירה" מדווחת כי פעילי חמאס משגרים פצצות מרגמה וטילי נ"ט לעבר כוחות צה"ל בצפון רצועת עזה. הפלגים הפלסטינים החמושים הודיעו כי הם "ערוכים ומוכנים למתקפה הקרקעית הישראלית וכי בכוונתם להפתיע את חיילי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully