וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי למורשע בהטרדה מינית

עדי שמחוביץ

4.1.2009 / 12:18

יהושע פיטשון הורשע בעבירות של הטרדה מינית במסגרת עסקת טיעון. פיטשון נעצר בעקבות תחקירו של דב גילהר בערוץ 10

בית המשפט השלום בתל אביב גזר היום (ראשון) 18 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 4,500 שקלים על יהושע פיטשון, בן 32, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הטרדה מינית. העבירות התגלו כתוצאה מתחקיר של ערוץ 10.

במסגרת הסדר הטיעון, הודה פיטשון שבחודשים נובמבר-דצמבר 2007 נהג לשוחח בצ'אטים, שבין השאר אפשרו למשוחחים לצפות זה בזה באמצעות מצלמת אינטרנט. בשיחות אלה התחזה פיטשון כ"דניאל", בחור בן 27. במהלך שיחותיו שוחח פיטשון עם תחקירנית של ערוץ 10 שהתחזתה לקטינה בת 13. לשיחות בין השניים היו תכנים מיניים בוטים ובאחת השיחות אף התפשט פיטשון ואונן מול המצלמה. בשיחה אחרת, הראה סרטון וידאו פורנוגרפי ואמר לה שבאמצעות הסרטון ילמד אותה כיצד לענג את עצמה. בשיחה האחרונה אף קבע עמה פגישה והגיע לביתה. באותו מפגש פגש פיטשון את התחקירנית וצוות של ערוץ 10.

השופטת דורית רייך שפירא מתחה ביקורת על החשיפה בערוץ 10 וכתבה בהחלטתה: "יש בכוחה של התקשורת לתרום תרומה מבורכת לגילוי עבירה וחשיפת עבריינים. במדינה דמוקרטית על התקשורת לבצע תפקידה במקצועיות מוסרית, ולדווח על חדשות מבלי שתיצור אותן. אין להשלים עם מציאות בה מוכרע דינו של אדם לשבט או לחסד באמצעות התקשורת, ללא בקרה של גורמי אכיפה מוסמכים. התנהלותו האקטיבית מאד של ערוץ 10, והפרסום בשלב מקדמי פגעו מאד בנאשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully