וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לסקרנים באתרי נפילת הרקטות?

יהושע בריינר

3.1.2009 / 16:30

ביוזמת ראש עיריית אשדוד הוקמה יחידת מג"ב שייעודה לפנות "סקרנים" מזירות נפילת רקטות: "זו סכנת חיים להתקהל באיזורי הנפילות"

מאות הסקרנים שנוהגים לפקוד בדרך כלל את זירות נפילות הרקטות עוררו זעם רב בקרב המשטרה, פיקוד העורף וראשי הערים בדרום. האיסור על התקהלויות והחשש מירי נוסף לאזור שכבר נפגע גרמו לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי לפנות למפקד תחנת המשטרה בעיר, והאחרון הביא לאשדוד יחידת מג"ב ייעודית נגד ה"סקרנים", שסוגרת באופן כמעט הרמטי את זירות הנפילות ומונעות מהאזרחים להתקרב לאזור. היום (שבת) בעת הנפילה באשדוד הופעלו לראשונה כוחות מג"ב, שלא איפשרו להתקרב לבניין שנפגע ברדיוס של כחמישים מטרים, ובשל כך אף החלה קטטה בין שוטרים לאזרחים שביקשו להתקרב.

"זו יחידה נגד סקרנים, פשוטו כמשמעו", אמר לסרי לוואלה! חדשות, "כוחות המשטרה מוצאים עצמם מרחיקים את האזרחים במקום לאפשר להם לטפל בטיל שנפל. ביקשתי שיביאו לאשדוד יחידת מג"ב שזה יהיה כל תפקידה ושתגיע לזירות האירועים על מנת לאפשר לכוחות ההצלה והביטחון לבצע את מלאכתם בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר אזרחים מגיעים מכל מיני כיוונים וצריך שיהיה כח ייעודי שיימנע מהם להתקרב. אני מבין את הסקרנות אבל בסופו של "זה עלול להיגמר באסון".

גם גורמים בפיקוד העורף הביעו תמיכה במהלך של לסרי. גורם בפיקוד אומר כי "מדובר בצעד נבון. אנשים לא מבינים שזו סכנת חיים להתקהל באיזורי הנפילות מחשש לירי נוסף. אני רק מקווה שלא נצטרך לשלם בדם יקר בשל הסקרנות והפזיזות של האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully