וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים לסוף המרוץ: בש"ס מכחישים תמיכה בשמעון פרס

27.7.2000 / 7:15

אתמול נטען כי דרעי פועל לטובת פרס; קצב חושש ומבקש פגישה נוספת עם הרב עובדיה יוסף. בכנסת מעריכים כי ש"ס תאפשר חופש הצבעה לח"כים שלה

המרוץ לנשיאות המדינה נמצא בשלביו האחרונים ושני המתמודדים עושים את מירב המאמצים לזכות בתמיכת חברי סיעת ש"ס.

בערוץ הראשון נטען כי אריה דרעי פועל לבחירתו של השר שמעון פרס, והוא אף נפגש עם יו"ר ש"ס, אלי ישי, ודן עימו בנושא. ישי הכחיש את הטענות על שיחה בנושא ואמר ל"ידיעות אחרונות" כי אכן נפגש עם דרעי אולם "שוחחנו על מצב הקואליציה, על השגיאות שעשה ברק במהלך השנה האחרונה, אבל בשום אופן לא עלה נושא בחירתו של פרס, ודרעי לא העלה בקשה שנתמוך בו".

במטה של משה קצב חוששים מפעילות בש"ס למען בחירת פרס ומנסים להשיג פגישה נוספת של קצב עם הרב עובדיה יוסף בתקווה לקבל את תמיכתו.

היום מתכנסת סיעת ש"ס, אולם בגל"צ נמסר כי בפגישה לא ידון נושא התמיכה במועמד מסויים. בכנסת מעריכים כי ש"ס תאפשר חופש הצבעה לח"כים שלה.

ובזמן שהמתמודדים מתכוננים ליום הבחירות, שיתקיים בעוד ארבעה ימים, ההזמנות לטקס הצהרת האמונים של הנשיא הנבחר ולקבלת הפנים שתערך לאחר מכן כמעט ואזלו. כ-1200 הזמנות הופקו לאירוע ורבים מנסים לשים עליהן את ידם. הליך הבחירה של הנשיא יחל ביום שני ב-11:00 בבוקר. בין הנואמים בטקס הצהרת האמונים ישא דברים גם הנשיא היוצא, עזר וייצמן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully