וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינס יוציא שלושה אלבומים ב-2009

2.1.2009 / 22:17

הזמר מציב לעצמו רף גבוה במיוחד לשנה החדשה, עם פרויקט משולש שאף חלק ממנו לא יצא בחברת תקליטים מסודרת

פרינס מציב לעצמו יעד שאפתני לקראת 2009: אתר Gigwise מדווח כי הסקסי מאדר פאקר הודיע לכתבת הלוס אנג'לס טיימס כי השנה הוא עומד להוציא לא פחות משלושה אלבומים, כולם מבלי להשתמש בחברת תקליטים מסודרת.

על פי הדיווחים, פרינס השמיע לעיתונאית אן פאוורס מה- LA TIMES חלק משירי האלבומים. לדברי פאוורס, האלבום הראשון ייקרא "Louts Flower". בנוסף אמרה כי האלבום השני, "MPLSOUND" הוא "חזרה לסאונד של "When Doves Cry" ואילו השלישי, "Elixir" הוא שיתוף פעולה בין פרינס ובת חסותו החדשה, בריה ואלנטה, אותה השווה פרינס בעבר לזמרת שאדיי.

"זו הייתה התנסות מדהימה", כתבה פאוורס על חווית האזנה לחומרים החודשים. באחרונה אף הפתיע פרינס את מעריציו, כשהעלה להאזנה מלאה שיר חדש לחלוטין בשם "There Will Never Be Another 1 Like Me". כשנשאל לגבי החלטתו שלא להוציא את האלבומים דרך חברת תקליטים, אמר פרינס כי "שומרי השער חייבים להשתנות". ככל הנראה, פרינס יילך בדרכם של גאנז אנ' רוזס וברוס ספרינגסטין, ויוציא את האלבומים ברשת מסחרית כמו וול-מארט ודומיה. כזכור, פרינס הוציא בעבר אלבום במפתיע, כשצירף את הדיסק כחלק מהעיתון The Mail on Sunday.

  • עוד באותו נושא:
  • פרינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully