וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושות: משפחות מהדרום הרוצות להתארח

אור ברקת

1.1.2009 / 13:18

כמות המשפחות המוכנות לארח את תושבי הדרום עולה בהרבה על מספר התושבים המבקשים להתארח. "עדות לחזקם של תושבי הדרום"

מפניה היפות של המלחמה – מסתבר שרמת הסולידריות בקרב תושבי ישראל עולה בהתאמה לחומרת המצב הביטחוני. צלם וואלה!, ניב עשת כהן ובני משפחתו פנו לארגונים שונים בבקשה להציע את ביתם לאירוח תושבי הדרום עד יעבור זעם, אך נאמר להם שיש יותר משפחות הרוצות לארח מאשר כאלה המבקשות להתארח. למשפחת כהן נמסר ששמם נרשם ברשימת ההמתנה לאירוח.

באתר "ישראלים" המשדך משפחות מהדרום עם משפחות המבקשות לסייע להן, מאשרים את העודף במשפחות מארחות ביחס למשפחות הרוצות להתארח. "הארגון רואה במצב זה, בו מספר המשפחות המבקשות לארח גדול ממספר המשפחות הרוצות להתארח עדות לחוזקם של תושבי הדרום", אמרו בארגון. בארגון ציינו שעד כה התקבלו פניות של יותר מ-5,000 משפחות המוכנות לארח את תושבי הדרום. כמו כן, מרבית המשפחות המבקשות להתארח, מבקשות לצאת להתרעננות בסוף השבוע ולאו דווקא להתארח למשך זמן ממושך. "במידה שהמצב הביטחוני יחמיר, יש ברשותנו מאגר גדול מאוד של משפחות אשר יוכלו לסייע באופן מיידי", סיפרו.

בנוסף, אמרו בארגון, מגיעות לאתר הצעות רבות לסיוע מסוג אחר לתושבי הדרום. "הגיעו הצעות לסיוע בהכנת המקלטים בדרום וסידורם, וגם לחלוקת מנות מזון בסוף השבוע. אנחנו שמחים להצעות אלה ומנתבים את האנשים בהתאם לצורך", מסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully