וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: "ניצחון העם הפלסטיני קרוב"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.12.2008 / 22:17

בפעם הראשונה מאז החל מבצע "עופרת יצוקה", מדבר ראש ממשלת חמאס ממקום מחבואו: "הילד הפלסטיני ינצח את המטוס הישראלי"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה דיבר אמש (רביעי) לראשונה מאז תחילת פעולת צה"ל ברצועת עזה. בנאום מוקלט ששודר בטלוויזיה אמר הניה כי "העם הפלסטיני ייצא בשלום מתוך ההריסות, ההפגזות וההרג". הניה פנה לפלסטינים והבטיח להם שהניצחון קרוב.

לדברי ראש ממשלת חמאס, מה שקורה בעזה אינו מתקפה רגילה אלא "רצח עם" של הפלסטינים. הניה אמר כי ישראל עושה שימוש בכל כלי הנשק העומדים לרשותה והיא פועלת בים, ביבשה ובאוויר. "מאות טונות של הפצצות הורדו על עזה, על ילדים, על נשים. זוהי מלחמה שמטרתה לפגוע בכל מה שנמצא על האדמה, אפילו במסגדים ובאוניברסיטאות".

"מטרת המלחמה אינה לפגוע בארגון חמאס ובממשלתו בלבד, אלא בעם הפלסטיני ובסוגיה הפלסטינית", הוסיף. "חמישה ימים לתוך המלחמה ניתן להבחין בשני מחזות: האחד, מחזה ההרג, ההפגזות, ההרס והחיסולים. השני, מחזה העמידה האיתנה, הנחישות והנכונות להקריב קורבנות".

לדבריו, "הילד הפלסטיני ינצח את המטוס הנושא אלפי טונות של פצצות, והעם הפלסטיני ינצח את הטנקים שממתינים לאישור על מנת לבצע מעשי טבח נוספים נגד הפלסטינים". הניה קרא להפסיק באופן מיידי את המתקפה הישראלית ולפתוח את מעברי הגבול ללא תנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully