וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ישראל בדרך להתמוטטות"

עידן דורנר

31.12.2008 / 12:02

נשיא אירן תקף בחריפות את ישראל, על רקע התקיפה בעזה: "ראשי המשטר הציוני ישפטו בבתי דין. רצח העם לא יציל אותם ממוות"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר (רביעי) כי הליגה הערבית, המתכנסת היום (רביעי) בקהיר, חייבת לפעול במהירות כדי לשים קץ למתקפה הישראלית ברצועת עזה. הוא הוסיף כי הקמת ועדה או נשיאת נאומים לא יספיקו. עם זאת, אחמדינג'ד לא הציע דרך משלו להפסיק את הלחימה.

אחמדינג'ד תקף את ישראל בחריפות: "אתם יודעים שהמשטר השנוא הזה (ישראל) נמצא בדרך למפולת והתרסקות. בחסדו של האל הוא יתמוטט ודבר לא יציל אותו. ראשי המשטר הזה ישפטו בקרוב בבתי משפט לצדק ותומכיהם המרושעים ישפטו גם הם בבתי הדין האלה. כולם יענשו המשטר הציוני וראשיו הנלוזים והמטורפים חייבים לדעת שרצח העם הזה לא יציל אותם. הוא מקרב אותם למותם ומעניק עדיפות עליונה למותם".

אירן הלא-ערבית, העבירה ביקורת בימים האחרונים על חלק ממדינות ערב בטענה שהן מגלות אוזלת יד בסיוע לפלסטינים. "אם הליגה הערבית לא רוצה לעשות היום דבר, מתי בכוונתה לפעול?", שאל נשיא אירן במהלך עצרת בדרום-מזרח המדינה, שהועברה בשידור ישיר בטלוויזיה. "האם הפלסטינים המדוכאים הם לא ערבים? אז מתי הליגה הערבית תתחיל לפעול? עליה לפעול במהירות".

אחמדינג'ד הוסיף כי הקמת ועדות ונשיאת נאומים לא מספקים ויאפשרו לישראל להמשיך בפעולותיה. הנשיא האירני תקף גם את האו"ם, אותו הוא מאשים דרך קבע בכניעה לארה"ב ובעלות בריתה. "לאיזה אומות שייך ארגון האומות המאוחדות? לביטחון של איזה חלק מהעולם אחראית מועצת הביטחון של האו"ם? מדוע אתם לא מציעים פתרון? מדוע אתם לא מגנים את היישות הציונית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully