וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "נשגר טילים לטווחים ארוכים יותר"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.12.2008 / 18:57

על רקע התוכנית למבצע קרקעי בעזה, איימה הזרוע הצבאית על ישראל: "הטילים יהפכו לחלק שגרתי מחייכם, נלחם בכם מתוך ההריסות"

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הפיצה הערב (שלישי) קלטת וידאו שבה היא מאיימת להגביר את הפיגועים ולשגר טילים לטווחים ארוכים יותר מאלה שהופגזו עד כה. דובר הזרוע שהופיע בקלטת פנה למנהיגים הישראלים ואמר כי עליהם להיערך לקראת "ועדת וינגורד שנייה".

הזרוע הצבאית פנתה לישראל ואמרה: "כל עוד אתם תוקפים ברצועת עזה, הטילים יהפכו לחלק שגרתי מחייכם". דובר הזרוע איים על ישראל שאם היא תפלוש קרקעית לרצועה, "אדמת עזה תבער" והוסיף כי חמאס ימשיך להגן על העם הפלסטיני ולנקום את דמו. "נקום מתוך ההריסות ונילחם בכם", אמר הדובר. "לא תראו דבר מלבד טילים ואש".

בקריאה לציבור הישראלי מסרה הזרוע: "ממשלתכם צוחקת עליכם. מה שמנהיגי המלחמה רוצים הוא לקבל את קולותיכם בבחירות. הרי לאחר שאחד מהם יזכה בבחירות, אתם אלו שתשאו באחריות על כך שתמכתם במלחמה השערורייתית הזו".

הזרוע הצבאית פנתה למנהיגים הישראלים ואמרה כי יופתעו ודאי לגלות שחמאס אינו מפחד ואינו נסוג על אף "הפגזת הבתים, חיסול הלוחמים ורצח אנשים ברחובות, בבתים ובמכוניות". עוד הודיעה הזרוע כי המערכה תהיה ארוכה גם מצידה: "אם החלטתם שהמתקפה תארך זמן רב, בכך העמדתם את תושבי דרום ומרכז ישראל להוצאה להורג".

בתוך כך, מקורות פלסטינים מדווחים כי מטוסי צה"ל מפגיזים מנהרות באזור הגבול בין עזה למצרים. מוקדם יותר דיווחה רשת "אל-ג'זירה" כי מצרים סגרה את מעבר רפיח מחשש לתקיפה ישראלית במקום. במהלך היום חמאס המשיך לשגר רקטות לעבר ישראל. רקטות גראד נפלו הערב באשדוד, אשקלון, רהט וקרית גת. בכל האירועים לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully