וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום עליכם

קנדיס או'דנבר

30.12.2008 / 11:15

אם מפסיקים לחשוב לכמה רגעים, מגלים שעמוק בפנים נמצאת שלווה תמידית. קנדיס או’דנבר על השלום הפנימי שיכול להשפיע על העולם כולו

בשורות הבאות תגלו את החשיבות של השלווה הפנימית לשלום עולמי. רק דרך השתתפותכם הפעילה, שלום עולמי יכול להפוך למציאות. זה תלוי בך וזה תלוי בי. ביחד אין דבר שאיננו יכולים לעשות. כל אדם ואדם על פני כדור הארץ משפיע. באמצעות כוחה של ההסתמכות על שלווה פנימית, נתרום את התרומה החשובה ביותר שמישהו אי פעם יכול לתרום במהלך חייו.

אז איך עושים את זה? במלים פשוטות: השלום שלך שווה לשלום עולמי. זוהי הצהרה עוצמתית מאוד. בעזרת התרומה של כל אדם לשלווה פנימית, ניצור שלום עולמי. מדהים עד כמה זה פשוט. זה עד כדי כך פשוט, שלא הבחנו בזה! רגעים קצרים של שלווה, החוזרים בחיינו פעמים רבות, הופכים לאוטומטים. זה כל מה שיש לעשות על מנת לחזק את הוודאות שהשלווה כבר קיימת בתוכך.

תמיד שלווים

ככל שאתם מתוודעים לשלווה הפנימית המתרחשת בטבעיות, אתם מחזקים את השלום העולמי. אפשר לדמות את זה לאוצר נפלא ואינסופי המצוי בתוככם. כאשר כל אחד מאיתנו משתמש במאגרים האינסופים של אוצר השלווה, איכויותיו המועילות בורקות יותר ויותר והוא זוהר בכל מקום ברחבי העולם. כאשר כל אחד מאיתנו מוסיף את תרומת השלווה הפנימית לשלום העולמי, אנחנו מגלים שישנה אספקה אינסופית ומזהים שלכל אחד מאיתנו יש יכולת רבת עוצמה לתרום באופן משמעותי לשלום עולמי.

ואולי אתם שואלים: "מהו רגע קצר של שלווה?". אם אתם באמת רוצים לדעת את התשובה לשאלה זו, הפסיקו לחשוב לרגע אחד. כן, הפסיקו לחשוב, רק לרגע. מה נותר כאשר מפסיקים לחשוב? נותרת תחושה של ערנות ובהירות. זוהי שלווה: בהירות וערנות פתוחות כמו השמים הבהירים. כמו שקשת מופיעה בשמים, כך מחשבות, רגשות, תחושות וחוויות אחרות מופיעות בבהירות ובערנות של טבענו השליו והנוכח תמיד.

כאשר אנחנו מפסיקים לחשוב לרגע, נתוודע לרגע קצר של שלווה ובמהרה נתחיל להבחין ששלווה זו נוכחת גם כשאיננו חושבים אך גם כשאנחנו חושבים. הבהירות והערנות השלוות אותן זיהינו כאשר הפסקנו לחשוב, הן הבסיס לכל המחשבות. הן ממלאות את כל המחשבות ללא יוצא מן הכלל. זה באמת מדהים! זה דומה לשמים הנרחבים הנוכחים מבלי להתחשב בקשתות המופיעות בהם.

אור הבהירות

באמצעות הסתמכות על רגעים קצרים של שלווה, השלווה נהיית אוטומטית. זה יכול לקרות באיטיות או במהירות. על מנת לראות כיצד אתם מתקדמים ברגעים קצרים, פשוט שימו דגש על כמה התקדמתם עד כה ולא על כמה יש לכם עוד להתקדם. מובטח שגישה עדינה זו תיקח אתכם כל הדרך לטבע השליו שלכם.

מה שמתחיל לקרות הוא שהרגעים הקצרים ההתחלתיים מתארכים. לאורך הדרך נהיה לנו ברור שרגעים קצרים של שלווה, למעשה מראים לנו את הטבע הקבוע של התודעה (mind) שלנו. הגילוי הוא שהשלווה זמינה לנו בכל עת. אנחנו מכירים בכך שהשלווה, המתחילה כרגע קצר, נוכחת בכל עת. הבנה זו דומה לאופן בו זריחת השמש מאירה את מרחב השמים כולו. ברגע בו השמש זורחת אנו רואים הכל בבירור. לפני שהיא זורחת, הצבע הכחול של השמים ופרטי הנוף מוסתרים בחשכה.

אפשר לדמות את זה להיותנו אבודים בחשכה של מחשבות, רגשות, תחושות וחוויות אחרות עד לרגע בו אנו מבחינים באור הבהירות והנינוחות הזמין לנו ברגעים קצרים של שלווה. כאשר שמש טבענו השליו זורחת, אנחנו נעשים בטוחים יותר ויותר בכוחותיה להעניק השקפה מאוזנת על המחשבות, הרגשות, התחושות והחוויות האחרות שלנו. השקפתנו מתפתחת באופן טבעי לכזאת המבוססת על שלווה ואחדות, במקום על נקודות המבט האישיות שלנו. היציבות והשלווה של ההשקפה המאוזנת, למעשה מובילה אותנו כל הדרך לוודאות עצומה בכוחותיה להחיות שלווה, שלום והרמוניה ברחבי העולם כולו.

קנדיס או'דנבר היא מייסדת הארגון Great Freedom העולמי. מפגשים פתוחים של הארגון נערכים בכל יום שלישי בשעה 20:00 בבית תמי, רחוב בעלי מלאכה 16, גינת שינקין, תל אביב. זאת בנוסף לימי הלימוד בתל אביב ובירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully